27 Mart 2008 Perşembe

aşık oldum















Aşık oldum..

Elbet ki ilk defa olmuyordu ama başkaydı. gümbür gümbür, birden bire geldi...
iyi ki geldi..

önce bilgisayarımdan gelen bir müzikti, sonra msn'de bir iki mesaj oldu.
Arkadaşım oldu..
sıcak bir 5 temmuz günü, soğuk bir birayla içimi serinletti…J
beni yakasında deve tabanıyla bekleyen bir adam oldu J
sonra “Dünyalar Savaşı” filminde korumak isteyen bir kahraman…

derken çok eğlendiğim bir insan oldu.
Aşka cesaretlendiren adam oldu, elimi tutan, anlayan, seven, koşulsuz seven, sürprizleri olan, upuzun siyah saçları ve kulağında küpesi olan, hayata karşı sevgi dolu olan…
Canım oldu, arkadaşım oldu, canım arkadaşım oldu.
sonra bir baktım sevgilim oldu.. J

yüzümü görmek için gece dışarıda yatan, uçak kaçırıp yılmayan ve sonunda kollarıma kendisini atan bir deli aşık oldu, beni de aşkıyla delirtti o aşk…

bir delirtti bir aklımı başıma getirdi.
Içimdeki “ince” gökçe’yi ortaya çıkara bir mucize oldu..

derken Moda’da Kasım ayının 11. gününde hayata davet eden adam oldu…

05 Ağustos 2006’da eşim oldu, en iyi arkadaşım oldu, ruh eşim oldu…

Iyi ki oldu…

O kahramanın adı da artık Gökçe’nin Tolga’sı oldu…



Yorum yaz!
30/3/2008 - merhaba gökce abla
Yazan sito
Öncelıkle bana yorum yazdıgınız ıcın ve arkadas lıstenzıe ekledıgınız ıcın cok tesekkur ederım..Asık oldugun ıcın ve o ınsan artık senın esın oldugu ıcın ne kadar da sanslısın:).Mutlulugunuz bır omur boyu surmesı dılegıyle..:) Kocaman optum..

27/3/2008 - en güzel bişi ...
Yazan isimsiz
böyle bir aşkın, ve aşkın sahiplerinin önünde saygıyla eğiliyorum,ve aşktan beni de tekmelemesini istiyorum.şayet ben romeoların julıetlerin ölmediklerine inananlardanım.

Hiç yorum yok: