29 Mart 2008 Cumartesi

Olm Utku, sen de yaşlandın artık! :))

Bugün 29 Mart Cumartesi 2008..
Bugün kardeşimin, Utku'nun doğduğu gün..

taaa 1984 yılında.

Bugün kardeşim artık daha da büyüdü.
Bugün annemle babamın bir çocuğu daha ol(muş)tu.
Bugün ailemiz 4 kişi ol(muş)tu..
Bugün ben bir erkek kardeş ablası olmuştum.
Bugün artık oynayabilceğim bir bebek gelmişti evimize..

ama bugün Utku'yu göremeyeceğim.

"olm sen de yaşlandın" ı sadece telefondan söyleyebileceğim..
Hediyesini veremeyeceğim.
Oysa ne de hevesliyim bir an önce vermeye..

Pasta üfletemeyeceğim.

Oysa her insan doğumgününde mutlaka bir mum üflemeli bence..




İyi ki gelmiş de, çocukken öğrendiği karate hareketlerini üstümde denemiş :)
İyi ki gelmiş de, ben bir ilkokul öğrencisi, Utku ise anaokulu öğrencisi iken birlikte el ele dönmüşüz eve, hava yağmurlu olsa bile ...
İyi ki gelmiş de, ağladığım zaman gelip yanağımdan öpmüş"niye ağlıyorsun Gökçe?" diye şaşkınca ve tertemiz gönlüyle sorarken...
İyi ki gelmiş de, okuldan dönerken anneme çiçek toplamış, mutlu etmiş..
İyi ki gelmiş de, ben abla olmayı tatmışım..
İyi ki gelmiş de, paylaşmayı öğretmiş bana.
İyi ki gelmiş de, bakmış, izlemiş gülmüşüm bu garipliğe..
İyi ki gelmiş de, öğrenmişiz farkında olmadan birşeyleri birbirimizden...

Ne bileyim iyi ki gelmiş..
bazen gürültülü oluyor ama iyi ki gelmiş.. :)

Utku'm doğumgünün kutlu olsun...
Hoşgeldin aramıza yeniden...


Ablan.

Hiç yorum yok: