2 Nisan 2008 Çarşamba

bast-ık!

Dün bir arkadaşım ile Moda'daki Bast Cafe Kitap'a gittik.

Moda'da Ali Usta'nın çaprazında yer alan bir mekan burası. Ne zamandır aklımdaydı, dün kısmet oldu.

Bu mekan aslında eskiden bizim şirkette çalışan bir arkadaşın, Özkan'ın yeri.

Mekanın ana teması gördüğüm kadarıyla kediler. Her yerde kedi resimleri var. (ya da bana mı öyle geliyor ne? :)) ). Özkan'ın kedileri çok sevdiğini biliyorum zaten, bu beni şaşırtmadı o yüzden. :)

Mekan çok şık ve sıcak döşenmiş. Yumuşak bir ışıklandırması var içeride, bir de kış bahçesi var camekanlı. Dekorasyon bana "ev" havası verdi. Yani rahat oturabileceğiniz, sakin sohbet edebilceğiniz gibi.

Aynı zamanda tek başınıza gitmişseniz ve bilgisayarınız da yanınızdaysa, internete de bağlanabiliyorsunuz isterseniz.

Bunların yanına benim en çok hoşuma giden özelliği, sakin olması. Müşteriler geliyor gidiyor, hiç boş değil ancak sakin. Ne müzik olarak ne de garsonları servis yapmasında bir sıkıştırma, yorma var. Müzikler genelde new age tarzı yumuşak, çok rahatlatıcı. Sohbetiniz gürültülü müzik içinde boğulup gitmiyor.

Cafede kitaplar da var raf raf ve bu kitaplar satılık.Birini alıp, masanızda lezzetli yemekler yerken, kitap da okuyabilirsiniz.

Yemeğe gelince..

Bizim dünkü niyetimiz sufle yemekti, başardık :) Muhteşem sufleler yapıyorlar. Bir de yanında bir krema getiriyorlar ki, yenmemesi mümkün değil. :)

Onun yanında bira-patates yedik biz ancak geniş ve zevkli bir menüleri var. Şiddetler tavsiye ederim.

Fiyatlar ise gayet normal. Herhangi bir cafeden ne daha pahalı ne daha ucuz.

Birgün bir değişiklik yapalım derseniz, ayaklarınız Moda'ya götürürse sizi, bu mekanı görmeden geçmeyin derim ben.

Şimdiden iyi eğlenceler

ve işte Bast'ın bir bölümü...


Hiç yorum yok: