23 Mayıs 2008 Cuma

ziyarete gelen kelebek

biraz önce, az önce..çok kısa bir süre önce..

ofisimde bezgin bekir modunda çalışırken, kendi kendime bir takım kaçış noktaları düşürken, bir de gece uyuyamamış biri olarak huzursuzlanarak otururken, camımın kenarına bir kelebek kondu, kanatları açık mavi!

Tanrım! bu bir mesaj da ben mi algılayamıyorum acaba??

Uç git mi diyor yoksa boşver bak hayatta mutlu olacak ne kadar ufak tefek şeyler var mı?

kara veremiyorum...hiç veremedim ki...cesaretli olamadım ki...

hıh! problem bu mu yoksa...?

Kelebeği izledim de izledim...rüzgar kanatlarını uçması için zorlarken, o yine de orada ööölee beni izledi :)

beni izledi...

nasıl göründüm acaba? belki de dışarıdan halimi gördü de, yanıma sokulmak mı istedi "mesajı" vermek için...ah kelebekcik, aramıza döşemişler camları, duvarları...

bu yumurta mı tavuktan çıkar yoksa tavuk mu yumurtadan sorunsalına kendimce bir çözüm bulmuş olsam da uzun zaman önce, bu sefer bu sorun aslında çayıra salınası bir sorunsal...

GökçeKız bir şarkı tutturdu gidio şimdilik ..

"................

Gidelim buralardan, dayanamıyorum

Gidelim buralardan, unutamıyorum...

Gidelim buralardan, dayanamıyorum, aaah"

Hiç yorum yok: