16 Haziran 2008 Pazartesi

mad about you!

Yayma haftasonularına bayılıyorum! Öyle ki, dışarıda havanın ne kadar güzel olduğu bile önemli olmuyor benim için...Bi de elimde iyi bir film varsa, ooooo, çıkmam dışarı, yaz sıcağına ben çıkacağıma, serin evime yaz sıcağı girsin, beni mutlu etsin daha iyi..

Önce soğuk bir karpuz kesilir, özenle tabaklara konur. Film DVD oynatıcıya yerleştirilir. Koltuğun en rahat noktasına yerleşilir ve kumandanın oynat düğmesine basılır!

Bizim dünümüz işte böyle geçti. Öyle ki akşam yemeği bile hazırlamadık ve Burger'dan yararlı olmayan ama yemesi çok zevkli, tam bir kilo düşmanı olan Whopper sipariş ettik ve tv hipnozuna devam ettik..

Dün tüm gün Mad About You'nun ilk sezonunu bitirdik! Muhteşemdi, çok güldük. Dizi 1999 yılında bitmiş ama o bi klasik olmuş. öyle ki, Gloden Globe'dan Emmy'ye kadar birçok anlamlı ödül de kazanmış. Baş oyuncuları Helen Hunt ve Paul Reiser. (bizim izlediğimiz ilk sezon 1990 yılında geçiyor bu arada)

Dizi, bir çiftin arasında ve arkadaşlarıyla aralarında yaşananları konu ediyor. Bu diziyi izlerken yer yer "ya bizde de aynı tip şeyler oluyor" diye düşündüğüm oldu :) kavgasıyla da güzelliğiyle de..demek her ilişki kendi içinde özel olsa da benzerlikleri çok çünkü netice de hepsi kadın veya erkek, daha da genellersek hepsi insan..ne kadar farklı olabilir.. :)

gece 23.00 itibariyle shov bitti ve sonra ben tüm gece rüyamda ingilizce konuştum :)) böyle bir yan etkisi oluyor bende bu yabancı filmlerin...çok kaptırmışsam kendimi ya da geç saatte izleyip yatmışsam ya da dün olduğu gibi uzun süre izlemişsem ingilizce konuşulan filmleri, dizileri, rüyalarımda sapıtıyorum, başlıorum ingilizce konuşmaya ve hatta bazen bi kelimeyi hatırlayamadığım zamanlarda sinirleniyorum falan :))
enteresanım vesselam :))

Eşim şu an 2. sezonu çekiyor. Vala izlemek gerek bu diziyi diye düşünüyorum...
Dizi hakkında bilgi için http://www.madaboutyou.com/

Hiç yorum yok: