11 Ağustos 2008 Pazartesi

biber traş olursa :)

Biber'in tüy sorunsalına bir çare bulduk..Biber, benim 25 Ağustos 2002 doğumlu, İran-Siyam kırması erkek, simsiyahkedim..O benim canım, ciğerim, bitanem, kara elmasım...
Bu yaz hiç olmadığı kadar tüy döküyordu. Normalde bir sabah bir akşam tüy taraması yaparak bu problemi alt ettimiştik ama artık mevsimlerin karıştığından mıdır yoksa kendi isyanından mıdır bilemiyorum, artık bu problemle baş edemez olmuştuk. Biz de gittik bir veteriner kliğiniğine ve oğlumuzu traş ettirdik! Evet bunu yapmayı hiç istemiyordum ve hep komik bulmuştum ama yaptık, yapmak zorunda kaldık...

Hiç anestezi vermediler. Biber'im zaten kendinden anestezili, sakin bir hayvan. Hele ki bir veteriner eline düşsün, süt dökmüş kedi gibi oluyor hepten. :) Bir kendini teslim edişi var ki görülmeye değer. Sesi çıkmadı, bir kez sadece narin bölgeleri traş edilirken hafiften bir mırlamasını duyduk "Dikkat edin hoop!" der gibi :)Her ne kadar onun tüylü halini daha çok beğensem de, artık kucağıma alıp özgürce, tüysüz bir vaziyette sevebilme özgürlüğü yaşıyor olmaktan gayet mutluyum. Evim de pırıl pırıl..

Bu tip bir derde düşenlere tavsiye ediyorum. Hem ev sahibi rahatlıyor hem de hayvan. Veterinerimiz bize senede 2 defa yapılması gerektiğini söyledi. Havaların sıcak olduğu dönemleri seçeceğim. Böylece artık kendini en serin bulduğu taşlara atma işkencesini de yaşamayacak oğlum...

Hım bu arada, tüyler tamamen gitmedi yani 5 numaraya traş ettirdik, yani tüy var ama kısa :)Biber Bey'i biz bu yeni haliyle gri bir takım giymiş, siyah maske ve siyah eldiveler takmış Venedik Festivali'nden çıkma bir kahraman kediye benzettik :)

O bize çok kızmış olabilir belki ama biz her haliyle seviyoruz onu...çok seviyoruz...













2 yorum:

JuVeNiL dedi ki...

"Biber Bey'i biz bu yeni haliyle gri bir takım giymiş, siyah maske ve siyah eldiveler takmış Venedik Festivali'nden çıkma bir kahraman kediye benzettik :) "
çok güldüm,benzetme süper.. :D

biberli dedi ki...

ama benziyor ablası napayım :)))
yine de siyah şövalyem o benim..karizma her haliyle mevcut yani ;))