15 Ağustos 2008 Cuma

soran olursa

saat 23.35...

aslında çok yorgunum...

hem dün kramp girmiş bacağım bugünün yorgunluğu ile çok daha kötü durumda, dinlenmem ve dinlendirmem gerek, hem yarın yoğun bir gün olacak...

ama...

nedense bilgisayarın başına geçtim...acaba dedim içimden maillerime bakmak mı geliyor, daha uykum gelmedi mi?ama yok..canım maillerimi kurcalamak istemiyormuş, farkettim..

sonra müzik aradım...beni uykuya geçirecek hoş birkaç nota...derken ellerim Johann Sebastian Bach'a gitti..her zamanki gibi..Şimdi arka planda, "Air' from Suite No.3 in D major" çalıyor...

huzurlu, sakin, asil, kibar..uysalca dokunuyor kulaklarıma...yaşam yemyeşil çayırlardan ibaretmiş gibi gözlerimi kamaştırıyor...kalbimin atışı yavaşlıyor...sanırım yatacağım, sakinlikle kitabımı okuyacağım ve huzurla uyuyacağım...

sanata susamışım ben...

ondandır sanırım aklım ve gözlerim hep Floransa'da, Uffizi Galerisi'nde...
neyse..
şimdi saat 23.42...
hayal kurma vakti...
iyi geceler ben ve herkes...İstanbul..k
apanış: Johann Sebastian Bach - Cantata "Ich habe genug" (BWV 82)

Hiç yorum yok: