2 Ekim 2008 Perşembe

bugün tembelim canım başlık koymak istemiyor

Bugün bayram erken kalkın çocuklarr!demiş Barış Abi :)

ben biraz geç kaldım biliyorum, çünkü bugün bayramın son günü ve artık çok da erken kalkmaya da gerek kalmadı :)
olsun, geç yapmak hiç yapmamaktan iyi olabilir birçok durumda..İyi bayraammmlarrrr!ilk gün eşimle büyüklerimizi ziyaret ettik, dün ise kendimize vakit ayırdık ama bunu daha sonra anlatacağım.şu anda Limewire'dan bir sürü flüt müziği, Amerika yerli müziği, enstrümental müzik indiriyorum..
Saatlerdir bilgisayarın başındayım. Önce ilgi duyduğum ve ne zamandır araştırmak istediğim konuları araştırdım sonra da bu müzik işine girdim ama çıkamıyorum :) Şu anda Gheorghe Zamfir'in "Meditation from Thais"ini dinliyorum. Çok ama çok güzel..

oh be! İçim açıldı!insan biraz dinlenince, sevdiklerine zaman ayırınca, kitap okuyabilince, istediği kadar film seyredebilince, gezince tozunca, güzel yemek yiyince ne kadar mutlu oluyormuş!

oh be! :)Şimdi ara veriyorum, sonra daha uzun yazacağım ama ilk önce dinlemem gereken birçok güzel müzik var ;)

Hiç yorum yok: