4 Ocak 2009 Pazar

şiir

bugün eski bir belgeyi ararken, aşağıdaki şiir buldum. beyaz bir kağıda yazmışım el yazımla, elbet ki bir alıntı, ben yazmadım..
paylaşmak istedim...

****************
İnsanoğlu...
bir gün virgülü kaybetti;
söyledikleri birbirine karıştı.
noktayı kaybetti;
düşünceleri uzayıp gitti, ayıramadı onları.
ünlem işaretini kaybetti bir gün de;
sevincini, öfkesini, bütün duygularını kaybetti.
soru işaretini kaybetti bir gün;
soru sormayı unuttu.
her şeyi olduğu gibi kabul eder oldu.
iki noktayı kaybetti bir başka gün;
hiçbir açıklama yapamadı.
hayatın sonuna geldiğinde
elinde sadece tırnak işareti kalmıştı.
"içinde de başkalarının düşünceleri vardı yalnızca"

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Bizim Türkçe öğretmenleri noktalama işaretlerinin öğretirken bu şiiri kullanıyorlar , ben de çok seviyorum….öptüm…annen

Adsız dedi ki...

cok guzelmis bu gökcem

birden özleyiverdim seni
peren

Adsız dedi ki...

cok guzelmis bu gökcem

birden özleyiverdim seni
perern

Adsız dedi ki...

çoook güzel