19 Ocak 2009 Pazartesi

sevgili anneme...


18 Ocak 1956...
meleğin yeryüzüne düştüğü gün...
yani
annemin doğduğu gün..

dün...

halam, eniştem, kuzenlerim Arzu ve Sinan, teyzeciklerim, kardeşim, babam, Cemile'm, Tolga'm, hep birlikteydik.. annemin yanında...

evde güzel kokular, pastalar, börekler, bir sürü insan sesi, pasta üflemek, üflerken dilek tutmak, hediyelerin verilmesi, öpüşmeler, kucaklaşmalar, gülüşmeler, konuşmalar...

böyle kalabalıklar güzel, böyle yorgunluklar güzel, böyle birliktelikler güzel...

annem,
seni dün kaç defa öptüm bilmiyorum. ama bir daha bir daha milyonlarca kez öpebilirim. seni çok çok çok çok seviyorum, iyi ki varsın...
inanıyorum ki, diliyorum ki hep birlikte daha uzun yıllar, sağlıklı, birlikte nice doğumgünleri kutlayıp, sana daha nice pasta mumları üfleteceğiz :)

sen çok güzel bir insansın, senin gibi bir annenin, kadının kızı olduğum için gurur duyuyorum...

Esin Hocam... :)

DOĞUMGÜNÜN KUTLU OLSUN!

ps: fotoğrafları yarın koyacağım, söz...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım, ben de dün için sana yazacaktım…Çok güzel ve özel bir gün oldu benim için …mutlu oldum… uzun zamandır böyle bir doğum günüm olmamıştı…hepinizi seviyorum, ama seni bir başka…artık uzun zamandır yalnızca kızım değil, arkadaşımsın da…seni kucaklıyorum…güzel anılar birikiyorlar…benimle birlikte yaşacaklar…teşekkürler… annen