24 Şubat 2009 Salı

sevgililer günü'ne özel..






bir sevgilliler günü'nde istiklal...



Hayatımda ilk kez bir yerden bir şey kazandım :)
14 Şubat Sevgililer Günü'nden hemen önceki gün, sabah servisimde işime giderken rahat rahat radyomu dinliyordum, o kanal bu kanal gezerken, Yüksek Sadakatin çok sevdiğim bir şarkısına denk geldim ve dinledim. Şarkı hemen bitince, DJ Sevgililer Günü'nde Studio Live'da yapılacak parti için bilet verileceğini, bunu kazanmak isteyenlerin verilecek numaraya mesaj atmaları gerektiğini söyledi.
Ben de attım! :) Yapmam pek böyle şeyler ama yaptım..pişman değilim :)
1-2 saat sonra aradılar ve bahsedilen partiye çift kişilik bilet kazandığımızı bildirdiler :)

Sevgilimle biz pek Sevgililer Günü özel atraksiyonlarında bulunmayız ama dedik bu sene de böyle geçsin, fena mı? :)

eğlendik, zaten birlikteyken güleriz bolca..bi de fonda eski şarkılar olunca, ooh değmeyin keyfimize.. :)
efenim Beyaz Kelebekler'den tutun da Füsun Önal'a kadar tüm eski 45'likler çalındı...
canınız çektiyse buyrunuz ;)

hep sevgili kalmak dileğiyle..






sevgilim o anda kendini müzik dünyasına kaptırmış, özel dansını sergiliyor :)))


Bunlar da evimizin diğer sevgi böcükleri :)

Hiç yorum yok: