3 Mart 2009 Salı

dövüldük!

bugün ben ve sevgilim için özel bir gün..

bugün bizi dövdüler!
bi de üstüne para verdik!


yok yok yahuuu..
yıllardır içimde tuttuğum tırsıklığımı ve/veya cesaretsizliğimi bugün yendim..
artık kendimi daha özgür hissediyorum..
ciddiyim.
özgürüm.

dövme sanatı beni hep çok etkileyen bir sanat oldu, hem yapanı hem yaptıranı ile..

ben çok heyecanlıydım.
ne yaptıracağımı çoooook uzun bir süredir biliyordum ancak dediğim gibi cesaretsizlikten gerçekleştiremiyordum.
bu yazıyı vücuduna dövme yaptırmak isteyen ancak "canım ne kadar acır?"sıkıntısını çözümleyemeyenlere ithaf ediyorum :)

ben acı eşiği düşük biriyimdir, azdır canım yani :)
karar vermemde büyük etkisi olan sevgili juniorım yarabandıyaramabattı'ma ve arkadaşım sevgili Luna'ma defalarca tarif ettirmeye çalıştım "dövme acısı"nı. psikopatlıkmış benimkisi, şimdi anladım :))
düşünün; bir-iki ince toplu iğne ucu derinize sık sık sürtülüyor, inceden bir acı yani. ben çok abartmışım yahu dedim, kızdım kendime. eğer ince deri olan bir yere yaptırırsanız elbet çok daha fazla acıyacaktır. ben iki bilek içlerime yaptırdım. ince deri olan yerlerden ama çok güzel oldular, seyredip duruyorum şimdi. sevgilim de aynı yere yaptırdı.
dediğim gibi, dövme yaptırmayı kafaya taktıysanız ama canım acır diye korkuyorum diyorsanız, yok hiç durmayın. ben bile yaptırdım yahuu! :))

internetten okuduklarımdan, araştırmalarımdan anladım ki, en önemli şey para değil, dövmeci.
eğer referans ile giderseniz, biraz da piyasa araştırması yaparsanız düzgün bir yere yaptıracağız şekle göre normal ücreti de bulabilirsiniz. biz kadıköy'deki NEGATİF'e yaptırdık. aslında en pahalı orasıdır gibi bir bilgi ile gittik ama ücret olarak da en uygun orası oldu. ayrıca Çağatay çok deneyimli bu konuda, resim konusunda doğal bir yeteneği var, dövmeciliğe başlaması da bu doğal yeteneği sayesinde olmuş, birden bire olmuş her şey birden bire :)
ellerine sağlık, biz çok beğendik. ayrıca hoş da sohbeti var, her ne kadar işlem yapılırken çok konuşamasanız da, boşluklarda yakalıyorsunuz kelimeleri :)
kendisine de itiraf ettim: iyi olmasını bekliyordum ancak bu kadar iyi olmasını beklemiyordum diye, o ise gülümsedi.. :)

dövme için en önemli konu, iğne.
iğne yenilenmesi, paketinden sizde özel olarak çıkarılıp, ilk defa kullanılması çok önemli. tabi paronaklıktan bahsetmiyorum, kibarca dövmecinizden rica ederseniz iğne paketi önünüzde açmasını, zaten profesyonel ise bunu sizin önünüzde yapacaktır, hassasiyetinizi anlayacak ve ego sorunu haline getirmeyecektir.

son durum itibariyle: en yakın zamanda 2 yeni dövme daha yaptırmayı planlıyorum. onlar da şeklen ve fikren hazırlar. şimdilik tek beklememiz gereken şey, parayı toparlamak ve az daha heyecan yaratmak. ;)
"bir kere yaptıran bir daha bir daha ister ve yaptırır" derlerdi, inanırdım, daha bi inandım şimdi.
bu konuda uludağ sözlük isimli bir sitedeki dövme hakkında yazılan bir cümle çok hoşumuza gitti.
"patates cipsine benzetilir, hiçbir zaman bir tane ile yetinmezsiniz!" :)

dövme mahremiyet gibi geliyor bana, kişiye özel duygu ve düşüncelerin gerçek olması..

bu yüzden fotoğraf koymuyor veya tarif etmiyorum dövmelerimi ancak görülürse ve görülüp algılanınca normal olur gibi geliyor. bu, özel bir iletişim gibi bir şey..nys, çok uçmiim..anlayan anlamıştır zaten :)

dövme tarihçesi hakkında:
bi burası
bi de burası

yazıyı çok hoş bir karikatür ve 2 güzel şarkı ile kapamak istiyorum...
biri firehouse, diğeri rainbow'dan...havamdayım yani :)
(düşmek suretiyle morarttığım dizim bile acı vermiyor artık bana:)

alınan ders: gereksiz korku; zamanın boşa harcanması ve mutluluğun ertelenmesi imiş...

firehouse

rainbow

5 yorum:

lunawar dedi ki...

offf.. offff...
çokkk merak ediyorum..
çooooookkk merakk ediyoruuuummm..
Gökçe Kızımmmm.. Merak kediyi öldürürr..

lunawar dedi ki...

Merak kediyi öldürür GökçeKızımm.. Çok merak ediyorum.. çookkk..

biberli dedi ki...

anladım canım, hem kedisin hem de merak ettin :)
severim seni eyyy luna'mm
az sabahı bekle

yarabandı dedi ki...

yaa ben cuma görebilicem. daha çok var:(

Adsız dedi ki...

e hadi onlar sabah gorecekmis, biz ne zaman gorecegiz gokceeee!!!
gaye