18 Mart 2009 Çarşamba

faideli ve eğlenceli bir site önerisi

sitemiz:

http://www.okumasitesi.com

ben de yeni üyelerdenim ama bir süredir takip etmekteyim. her yer kitap, dergi, gazete..
bu sitede okuma listenizi ya da daha önce okuduklarınızı paylaşıyor ve diğer kitap severlerin fikirlerine göre -eğer önemsiyorsanız- o kitabı alıp okuyo veya vazgeçiyorsunuz ya daa hiç okumayı düşünmediğiniz bir kitap hakkında bile bir fikriniz olabiliyor...

ben pek önemsemem kitap, film hakkında başka yorumları, illa deneyimciyimdir yani ama yine de fikir fikirdir ve başka bir açıdan değerlendirme yapma fırsatı verir insana, budur önemsediğim yani. Bu açıdan da zevk alıyorum sitede dolaşmaktan...

siteye üye olduğunuzda, gerçek adınızı kullanmak zorundasınız, üyeliği 5 saniyede olup, sonra başlıyorsunuz dolaşmaya, yazmaya, yorumlamaya...çok zevkli!
ben şu ana kadar 2 yorum yaptım-o da bugün. dedim artık tamam karalayayım bir şeyler...çok sık yorum yazabilir miyim bilmiyorum ama işte çıktım yola :)
benim henüz çömez profilim aşağıda...
http://www.okumasitesi.com/uye/Gökçe-Özer-Özses

bence isteye bir göz gezdirin, belki hoşunuza gider..
:)

Hiç yorum yok: