6 Nisan 2009 Pazartesi

2 film: life of david gale / book of love

bi plan olmadan girdiğim haftasonlarını da seviyorum ben..hareket özgürlüğü veriyor bana, hani böyle kafama estiği gibi geçirmek o iki günü, bence hoş..zaman zaman..
cuma akşamı aslında başka bir film izlemeyi düşünmüşken, bir film kanalında başka bir filme denk geldik, onda takılı kaldık çünkü ben bu film ilk çıktığında, taa yıllar önce izlemiş olsam da, sevgilim izlememişti, çok istedim görmesini..
bu filmin adı: the life of david gale...



çok ama çok beğendiğim iki oyuncu var bu filmde, biri kevin spacey, diğeri ise kate winslet.
2003 yılı, bir alan parker filmi. filme ayrıca buradan da ulaşabilirsiniz.
film, idam cezasına karşı olan bir adamın, ölümle cezalandırılmasını ve bunu aydınlatmak üzere uğraşan bir gazetecinin (kate winslet) uğraşısını anlatıyor. filmin ana mesajı: "masum da olsanız, masumluğunuz hiçbir zaman ortaya çıkmaz ve idam edilirsiniz."
beni çok etkilieyen bir filmdi, yıllar sonra yine izlediğimde yine aynı şekilde etkilendim...
izlenesi.

diğer film ise: book of love
başrollerini francis o'connor, simon baker ve gregory smith'in paylaştığı bir alan brown filmi, 2004 yılına ait.
filmin kısaca konusu; elaine (francis o'connor) ve david ( simon baker) evli genç bir çifttir. yaşadıkları yerde bir dondurmacıda çalışan chet becker (gregory smith) ile arkadaş olurlar. ancak bir süre sonra elaine ve chet'in aralarında bir gecelik bir ilişki geçer ve elaine bunu kocasına söyler. böylece elaine ve david'in evliliği bozulduğu gibi, artık o eski güzel arkadaşlık da bozulmuştur.
filmdeki kasaba havası, film sırasında bolcana duyduğunuz yaz yağmuru sesi, çiftin yaşadığı ev, bahçesi, bahçedeki hamak beni ayrıca etkileyen unsurlardı filmde. bi daha olsa bi daha izlerim.. :)









izlemek isteyenlere iyi seyirler...

Hiç yorum yok: