9 Nisan 2009 Perşembe

blogger uyumlu etiket bulutu kodu

kafayı yiyecektim!
az kalsın yiyecektim!
bi huyum vardır benim: bir şeyi taktım mı kafaya çok pis takarım, ya olacak ya olacak!
bazen işe yarıyor da bolca sinir, stres vs de yapmıyor değil...

bu sefer kafayı tag cloud dedikleri, etiket bulutlarına takmıştım. ne zamandır istiyordum blogumda olmasını, aradım taradım..ingilizcesi, türkçesi, flashlısı flashsızı kalmadı..
ya deniyorum deniyorum olmuo..
sonra gittim bi hava aldım, sıkıntıdan kaşıntı tutar beni, bi sakinleştim, geldim, tekrar denedim, oldu!
kendi kendime söylendim tabi içimden "niye şimdi niyeee?" diye..ama olsun içini dürtüklemeyeceğim daha fazla, oldu ya! :)
bi de kaşıntım geçti :)))

şimdi bu kodları nereden aldığımı hemen söyleyeyim çünkü etiket bulut kodları konusunda anlatımı ve türkçeye çevirimin de en başarılı blog ilan ediyorum kendisini bu konuda kendimce..
o blog budur

ancak benim yaptığım gibi yapmayın ve kodları önce bir notepad'e yapıştırın ve oradan blog kodlarınız arasına sıkıştırın..
aynen söylendiği gibi yapmalısınız, bir de } şeklinde bir işaret var ilk 2 aşamada, kodları bu işaretten hemen sonra yapıştırın. normalde içinde olması gerek çalışması için ama ben dışında denedim, öyle oldu..

tabi Tanrı bana acımış ve artık ben bunla dalga geçmeyeyim, varsın olsun artık da demiş olabilir..

bilemiyorum :)

1 yorum:

nilo dedi ki...

Ah canım:D
Kasmışsın ya...Değmiş ama:D