2 Nisan 2009 Perşembe

seçim sonrası

efenim, 29 mart 2009 pazar günü memlekette yerel seçimler yapıldı. sonuçlar bazı illerde ve ilçelerde gayet enteresan.
neyse, seçimler bitti bitmesine de, aşağıda bir kaç ufak not daha..:)
1. parti tanıtım mıdır nedir bilmiyorum, ben sadece görüntü "kirliliği," ses "kirliliği" olarak tanımlanmak istiyorum, tüm bu hareket şükür bitti . etraftaki bayraklar, posterler temizlendi, otobüsler, kamyonetler bir dahaki "PARTYYYY zamanı"na kadar dinlenmeye çekildiler..




















2. gerçekten de toplumlar hakkettiği gibi yönetiliyorlarmış.



3. bugünkü milliyet gazetesi'nde seçim karikatürleri süper!
bu tip siyasi olaylardan hemen sonra mizah dergilerinin hepsi alınıp okunmalıymış, bi daha anladım :)
karikatürlere buradan ulaşabilirsiniz. benim favorim aşağıdaki :))

1 yorum:

nilo dedi ki...

hahaha:D İkincisine bayıldım:D