27 Nisan 2009 Pazartesi

simon's cat


bu videolar, özellikle kedisevenler arasında çok iyi bilinir. bana göre de kedileri en iyi gözlemleyen ve anlatan videolardan :)
bizim şanslı'mız bu kediciğe çok benziyor, ancak şanslı henüz kafamıza sopayla vurmadı tabi, onun yerine o tiz sesiyle kafamın dibine kadar sokulup miyavlar..öyle anlattığım gibi basit değil, o tiz ses insana herşeyi yaptırabilir, hele bi de benim gibi uykudan kendi rızasıyla uyanmayınca acaip sinirli-aksi olan bi insan için..ama çok seviyorum yaaa, henüz bir uyku krizi yaşamadık :))))

ilgili video sitesine erişim, yetersiz protein alan bir grup tarafından bi zaman önce engellendiğinden, başka bir site üzerinden yazıma ekleyebileceğimi umud ediyorum. yok açılmaz ise, youtube'dan deneyebilirsiniz.

favorim cat man do, iyi seyirler! :)
1. simon's cat - tv dinner...buradan
2. cat-man-do...buradan
3. let me in...buradan

3 yorum:

biberli dedi ki...

bu adres (http://www.tandemfilms.com/) bu animasyonun yapıldığı şirket, bu da (http://www.tandemfilms.com/) bu şirketin çok tatlı blogu.
hatta aralık ayında simon ile ünlü kedisi hakkında BBC'de bir ropörtaj da yapılmış, isterseniz ilgili siteye gidip dinleyebiliyorsunuz bile sanırım :)

JuVeNiL dedi ki...

biberli,bunu kitabı çıkmış,almadım pahalı geldi diye;ama dayanmayıp alacağım sanırım:)

biberli dedi ki...

hehe evet ben de...
ama sanki videoları izlemesi daha zevkli, gerçek gibi, istesem dokunabilirmişim gibi hissediyorum :)
ben hayvanları çok seviyorum, belli oluyor mu? :))