13 Nisan 2009 Pazartesi

süte atılır, keyfine bakılır...

demişler ilanda...

neyin ilanı peki?
Kahve Dünyası'nın çubuklu çikolatasınıııın!

hem yeni ürünleri olan çubuklu sıcak çikolatanın tanıtımını yapmak hem de diğer kahve ve çikolata çeşitlerini sunmak amacıyla ofisimizde ''Tadım Günü'' düzenlendi cuma günü.


benim kahveyle çok aram yoktur, kahvecileri de pek bilmem ama çikolata denildim mi, sınırları zorlayabilirim! :)
"tadım günü" başlamış, ben farkında değilim, çalışıyorum(!), sevgili arkadaşım Tülay elinde iki koca bardakla çıkageldi odama...
aşağıda fotoğrafları var, iyi bakın, sonra düşünün...
Allah'ım bu ne güzellik!
bir bardak sıcak sıcak süt, içinde çubuklu çikolata! sütün sıcağı ile eridikçe, bol çikolatalı süt içmiş oluyorsunuz ama en önemli nokta şu; çikolatasının tadı çoooook güzel!
hatta muhteşem!
1 tane içtim, kesmedi. gittim, ikincisini de içtim..!
pişman mıyım?
amaaaan! bi daha mı gelicem dünyaya?!
akşam yemek yemem, yine de gider sıcak çikolata içerim Kahve Dünyası'nda! :)
sevdim ben bunu sevddiiiim, Kahve Dünyası kork benden!!!! :))

broşürde anlatıldığına göre;
Kahve Dünyası 2004 ılında Eminönü'nde ilk şubesini açmış, kendi tesislerinde ürettiği geleneksel ve çağdaş kahve tatlarını, lezzetli çikolatalar eşliğinde sunuyormuş, tamamen Türk sermayesi ile kurulan markanın ilk çıkış noktası, Türk Kahve Kültürünü ülkemizde ve dünyada hakettiği yere taşımakmış ve farklı konseptte 50 farklı şubesi varmış...

bence aşağıdaki çeşitleri de denemek gerek..
tüm kadınlar adına söylüyorum: daha çok çikolata, daha çok çikolataaaaaa! :))
afiyet olsun ;)




1 yorum:

nilo dedi ki...

Ya ben yoktum:((
Ama haksızlık bu ööle değil mi?
(alıntı: Civciv Calimero)