10 Nisan 2009 Cuma

yazın yaklaştığını nasıl anlarız? :)

CEVAP: bebek artışı ile :)

bugün bana gelen bir e-postayı buradan paylaşmak istiyorum. ilgilenenler ilandaki telefon numarasından veya e-posta adresinden bilgi alabilirler..
sevgiler
gökçe
******

Yazmama gerek yok biliyorum mutlaka dağtırsınız çevrenize ama yine debirşeyler karalayım dedim ki durumun aciletini daha iyianlatabileyim...
Hergün sizlerden biri için en janjanlı afişleri yapıp listemegönderiyorum. Bu defa benim minnoşlar için parmaklarınızıçalıştırmanızı isteyeceğim.Hatta belki biraz daha fazlasını, çevrenizebaskı yapın :))
Bu kedicik yaklaşık iki ay önce Ataşehir'de bulduğum arka patisi olmayan hamile kedicik. Sonradan "oleeeyy büyükanne oldum" diye mesajlar da göndermiştim, hatırlarsanız. İşte torunlarımızın afişleri ekte. 1,5 aylık kadar oldular, kuru mama yiyorlar ve tuvaletterbiyeleri var. Bir çoğu maviş maviş boncuk gözlü, hepsi çok tontiriş. Vallahi ne yalan söyleyim, kuzu gibi hüplettim bu fotoğrafları çektikten sonra herbirinin göbüşünü, 1,5 ay dokunmadan sadece bakmıştım cam arkasından.. Anne artık çok sıkıldı kafeste,çocuklar colk colk emmek istiyorlar hala, bir yandan yaramazlıklar yapıyorlar, bağırıp duruyorlar. Kafası şişti hatunun :))) Bir an önce yuva bulmam lazım bu tombişlere. Çok rica ediyorum çevrenizdeki herkese bu minnoşlardan bahseder misiniz? Annenin de bir an önceyuvalanması gerek, bu halde sokakta ya da bahçede yaşaması mümkün değil. İstanbul dışına gönderemeyeceğim ne yazık ki. Ailecek Çekmeköy'de Vet Çizmeli kedi Vet. Kliniğindeler. Afişlerde iletişim bilgilerim var.
Farkındayım bu mesajı 5 dk içerisinde bilmem kaç kişiye göndermezsen bilmem ne olur tarzı antin kuntin mesajları zırt diye hemen birilerine gönderiyorsunuz, bunu göndermezseniz ben de birşey bulacağım bilesiniz ehuehehehe

Teşekkürler şimdiden yardımlarınız için,

Sevgiler
Hacer Kaya - Editör
http://www.minikpati.com/
tel: 0532 720 86 20








Hiç yorum yok: