11 Mayıs 2009 Pazartesi

ANNELERİN ANNESİ!

anasının kuzusu :)


hatırlar mısın, Sultantepe'de anaokuluna gidiyordum. Bir gün çok ağlamıştım anaokulunda, oysa sen işe giderken beni oraya bıraktığınızda çok mızmızlandığımı hatırlamam, sen hatırlar mısın? ama o gün çok ağlamıştım.

nedeni bugün gibi aklımda.

öğretmenimiz, bize "benim annem" şarkısını öğretmişti ve galiba herkesten annesine bir resim yapmasını istemişti. o şarkıyı söyletirken hüzünlenmiş, seni düşünüp düşünüp ağlamıştım.

bilmem ki, öğretmenimle bu ağlama meselesini konuş muydunuz sonradan?

çok özlemişim demek seni, bu şarkı da dokunmuş canıma, koyvermişim gözyaşlarımı o zaman büyük gözlerimden tombul yanaklarıma doğru...

hala çok özlüyorum seni...
ve hala o şarkı canıma çok dokunuyor...
ve seni hala -ve eskisinden daha- çok seviyorum...

koca kazık kızının dediklerine bak, anne kuzusu muyum ben şimdi? :)
neredeyse 30uma gelmişim, hala kolunun altına girmeyi, boynuna doğru sokulup sana sarılmayı çok seviyorum, söylesene anne, anne kuzusu muyum ben? :)

anne'mmmm... iyi ki varsın!
bir gün anne olur muyum bilmiyorum ama ondan da öte, en çok "insan" olmayı SEN öğrettiğin için, ANNEM, ARKADAŞIM olduğun için çok şanslıyım!
ve SEN, sadece SEN olduğun için çok şanslıyım!

Anneler Günü'n kutlu olsun anne'mmm!



ve işte beni ağlatan o şarkı...


Benim Annem

Küçücükken başucumda
Bana ninni söylerdin
Sabahları uyanınca
Beni okşar severdin
Benim annem güzel annem
Beni al kollarına
Kucağında okşa beni
Ninniler söyle bana Bu ün hala kulağımda
Çınlıyor tatlı sesin
Güzel annem kalbimin sen
En büyük neşesisin
Benim yavrum tatlı yavrum
Gel benim kollarıma
Kucağımda uzan öyle
Ninniler söyleyim sana

seviyorum siziiiiii! :)



hala aşık olduğum adam
(bu fotoda annem yok sanılıyor amaaaa, bu fotoyu kim çekti acabaaa?;)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Gokce abla,annenıze ne kadar cok benzıyosunuz:)Blogunuzu gezmekten cok mutluluk duyuyorum.Mutlulugunuzu paylaştıgınız ve yuzumde kocaman bir gülümseyiş bıraktıgınız ıcın cok tesekkur ederım..Bende mutlulugun paylastıkca arttıgını savunanlardanım:)
On gunluk bır gecikmeylede olsa annenızın anneler gununu en ıcten dıleklerımle kutlar,ellerınden operım..Aılenızle,esınızle nıce mutlu yarınlar sızınle olsun ..Opuyorum kocaman..
Sinem