15 Mayıs 2009 Cuma

erkekler ne söyler kadınlar ne anlar

ya da "He's Just Not That Into You"


ilgiyi çekmek için güzel bir Türkçeleştirme olmuş :)

sevgilimle biz çok eğlendik bu filmi izlerken.
üstüne kimse alınmayacaksa çift olarak gitmekte hiç sakınca yok. zaten herkes bilir kadınlar venüs erkekler mars'tan... ;)

filmin konusu her yerden okunur ama kısaca: Bir telefonun başına oturmuş, daha önce sizi arayacağını söylemiş erkeğin geri aramasını mı bekliyorsunuz? Ya da kız arkadaşınızın artık sizinle niye uyumadığını anlayamıyor musunuz? Ya da belki ilişkinizde ileri adım atamıyorsunuz. Belki de sadece o kişi size göre değildir...Erkekler Ne Söyler Kadınlar Ne Anlar” birbiriyle bağlantısız, 20’li 30’lu yaşlarında Baltimore’lu bir grup insanı konu alıyor. Söz konusu insanlar ilişki havuzunun sığ kısmından evlilik hayatının derin ve bulanık sularına doğru ilerlerken bir yandan karşı cinsin işaretlerini okumaya, bir yandan da “istisna yoktur” kuralına istisna oluşturmaya çalışıyorlar. (beyazperde.mynet.com/)

filmin en can alıcı sahneleri, erkekler için, süphesiz Scarlett Johansson'ın olduğu sahnelerdi. kadın olduğum için çemkirmem gereksiz, kadın güzel işte napalım! hatta güzel ve seksi. e napim kabul ediyorum. şimdi inkar edip kendimi kıskanç, inatçı, çekemeyen, paççoooz mu edeyim cümle aleme :))) (biraz fazla mı oldu ne:))

çok eğlenceliydi. bazı yerlerde kendimizi mi gördük ne? sinemada gülmekten kırılanlar oldu, bi de onlara güldük. :)

izlerken farkettim ki, erkekler veya kadınlar, flört etmek istediklerinde ve ederken, ne komik durumlara sokuyoruz kendimizi, ne hastalıklı davranıyoruz yahu...neymiş, etkileyecekmişiz karşı tarafı. maymundan kim etkilenir? sadece kendisini de aynı çaba içine sokmuş olan insan sanırım :)

oyuncu kadrosu güzel: jennifer anniston, ben assleck pardon affleck, drew barrymore, jennifer connelly, daha önce dediğim gibi scarlett teyze, bradley cooper, kevin connolly, ginnifer goodwin ve justing long...
bradley cooper'a link verdim ya yukarıda, e onu da mı inkar edeyim?
neyi?
işte anlayan anladı........
:)

yönetmen ken kwapis'i tebrik ediyorum, bi daha istiyoruz böle kadın erkek gülmecesi...

sevgilime kur yaptığım zamanlar ben de mi böyle gözüküyordum yahu die de endişelendim :)) veya hala böyle gözüküyor olma ihtimalimiz de var tabi ;)
olsun, maymun olduysam da oldum, pişman mıyım? değilim, bi daha olsa bi daha yaparım..
bi daha mı gelicez dünyaya?
hım?
gelicez mi hakkaten?

1 yorum:

Tolga dedi ki...

Bana bir süre önce sevgilimden bir e-posta gelmişti, Bükçe diye. Bu e-postada Bükçe'den kadınların kullandığı dil olarak bahsediliyordu. Neden Bükçe? Kadınlar hiçbir şeyi doğrudan söylemezlermiş, her şeyi bükerek söylerlermiş; onun için adı Bükçe'ymiş. İşte bu filmde bol bol Bükçe bulunabiliyor. Eğlenceli bir film, gidin seyredin hemen!