12 Mayıs 2009 Salı

evimin mutluluk baloncukları

10 mayıs anneler günü'nde, sabah annemle buluşmak için evden çıkmadan önce, ben de kuyruklu yavrularımı sevip, öpüp, koklayıp, kendi kendime kedi annesi olma günümü kutladım :))


ilk gözağrım, karam çatal çingenem, baykuş gözlüm, güzel burunlum, nokta ağızlım, pek bi gururlum...koyunumsu, tombul kedim :)



her zamanki sandalyesinde, öğlen güneşine kendisini teslim etmiş ve rüyalar alemine ince bir geçiş yapmış olan yavrum Biber'im...
gözlerindeki romantikliğe aşığım ben...




o, evimizin Şanslı baloncuğu...
o, evimizin babası tarafından kulakları ters çevrilebileni... :)
o, babasının oğlu,
anasının mercimek tanesi :)



yin yang
gündüz gece
aşk tutku
biber şanslı

3 yorum:

Tolga dedi ki...

Ben şahsen bizzat kendim ikisini de çok seviyorum :)

(Kedi babası)

yarabandı dedi ki...

Şanslı'nın kulaklarının ters dönebilmesinin sırrı nedir acaba?

biberli dedi ki...

bu ters kulak sendromunun sırrı, açıklıyorum: Tolga'nın becerikli parmakları!
kedi kulağı gördüm mü ters çevirebilio, tutamıyorum :))