20 Mayıs 2009 Çarşamba

hamama giren terler

yıl 1990, HASAL zamanı. sınıfa yeni gelmişim.
bi utangaçlık var. en ön sıraya oturmuşum, öğretmenin burnunun dibi, daha bi stres olmuşum.
sonra cesaret edip, sınıfa bakmak için kafamı arkaya çeviriyorum.
ne göreyim?
en arkanın bir önündeki sırada, kocaman, içi gülen gözlerini dikmiş, bir kız gülümseyerek bana bakıyor.
bir seviniyorum bi de utanıyorum yine...
sonra öğreniyorum ki, o kızın adı peren imiş.
ismi gibi çok da güzel, kocaman bir kalbi var imiş..
hayatımın geri kalanında da benim en can dostlarımdan olacak imiş...

ve işte o tatlı kız 23 mayıs 2009 cumartesi günü evleniyor...
gözlerimizin önünde kocaman olmuş da, evlendiriyormuşuz :)
kendisi gibi çook tatlı bir insan ile, tardu ile...

dün, bekarlığa veda niteliğinde bir gelin hamamı sefası yaptık.
ne yazık ki canlardan birimiz alanya'da idi, aramızda olamadı, tuba can.. ;)
hamam, sabahın erken saatlerinde gökçe can, peren can ve ben ile şenlendi :)

peren'im bu güzel gün için çok teşekkürler.
sizlerle olmak çok keyifli...
hep mutlu ol, yüzün hep ışıldasın.
tardu ile birbirinize iyi bakın ;)
gözümüz üzerinizde hııı? ;)
değil mi gökçe'm doktor civanım?

aşağıdaki fotolar, hamam öncesi ve sonrasını belgelemek için çekilmişti, sadece öncesini fotoğraflamayı hatırladığımız gibi, onu da çok iyi becerememişiz :)

cumartesi görüşürüz a dostlaaarrr!
sizi seviyorummm!

***

ortadaki gelin kızımız :)





hamam için: http://www.nesclub.com.tr/

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Uzun zamandır okuyamamıştım.Sabah sabah iyi geldi.Her yazını ilgiyle beğenerek okuyorum.Başarılar

lunawar dedi ki...

Peren'e mutluluklar iaşşallahh:))

Adsız dedi ki...

sen ne kadar tatli bir insansinnnnn
seni cok seviyorum
iyi ki varsin gokcecim
iyi ki arkadasimsim

iyi ki hasala geldin
iyi ki arkani dönüp sınıfa baktın
canımın ici
herşey için teşekkürler
PEREN

nilo dedi ki...

Mutluluklar Peren!

Adsız dedi ki...

Yok yok, benim hiç şüphem yok. Bu tatlışlar birbirlerine çok iyi bakacaklar, çünkü birbirlerinin çok seviyorlar...
Umarım herşey gönüllerine göre olur
Mucks
Gökçe