9 Haziran 2009 Salı

bilmem ki...

ay yaz geldi mi gelmedi mi bilmiyorum...
üstümde bir ağırlık, bir şeyler yapıyorum ama ne yapacağımı, nereye gideceğimi bilmiyorum...


geçenlerde Kanarya Adaları'ndaki arkadaşlardan mektup geldi, hem de elde yazılmış mektup, kalkın gelin diyorlar..kedi gibi geriniyor sonra da burjuva hayallere dalıyorum...
rehavetten saçmalıyorum sonra, yahu kanarya denilen minicik kuşun bile adına bi adası var, vay be!


bilmem ki tutar mı bu bünye bu yaz sıcağında da, harekete geçer mi?
kanarya, maymun farketmez, adada olmak güzel olurdu şimdi..
yanına da 2 muhabbet, doyar gideriz işte, sağlık olsun, mide dediğin ne ki..

buraya yazınca ne değişiyor?
aman be kızım be, yine yazdın çizdin de
sonuca gel sonuca..
büyük hayallerin var daa
boş lafla peynir gemisi yürümüyor.. !

aman iyi tamam ne kızıyorsun hemen?!
en iyisi ben biraz balkona çıkayım..oksijen iyi gelir belki..

2 yorum:

lunawar dedi ki...

bu ruh haliyle balkona bi süre çıkma sen canım benim..

Tolga dedi ki...

Ben çok şaşırmıştım açıkçası. Hem 3 yılda 2. mektubumuzu aldığımız için, hem de CouchSurfing'den birileri bize yazdığı için... Aynı zamanda da sevinmiştim, bizi unutmadıkları için...