12 Haziran 2009 Cuma

cennete sevgilerle

bugün sen aramızdan ayrılalı ....
bilmiyor, saymıyorum, saymak istemiyorum...
ama hep aynı özlemle seni anmadığımız gün yok sanırım...
dualarımız bugün senin için göğe yükseldi tekrar, yanına, seni sevenlerle...

dede'm, orada iyisin biliyorum. bizi de izliyorsun biliyorum...
en son, bi gece rüyama girip, bana gülümsemiş ve "her şey iyi olacak kızım, merak etme" demiştin...
üstünde o sevdiğin ceketin ve pantolonun..

seni çok özledim..
güzel sohbetini, çakır bakışlarını, güzel köftelerini, telefon açtığında "nasılsın kızım?" diye sormanı, pazar gelişlerimizi...
çok özledim seni dede'm...
seni hala çok seviyorum ve seveceğim...
buradan sana, cennete kocaman öpücüklerimi gönderiyorum...
rüyalarıma gel, konuş benle e mi?

ilk fotoğrafta beni-yani bebek gökçe'yi-kucaklamış olan, Ayhan Işık'a benzeyen kişi dedem...

1 yorum:

nilo dedi ki...

Başınız sağolsun canım....