15 Temmuz 2009 Çarşamba

dünyada mümkün olan her şey benim için de mümkündür

eveeeet, pazar günü yani 12.07.2009 itibariyle NLP Practitioner sertifikamı almış bulunmaktayıııım!
bu da kanıtı, hocam yanımda, sertifikam elimde, daha ne olsun bea :)


NLP Academy Turkey hakkında aslında elbet ki uzun uzuuun yazıp çizebilirim.
ama ilk önce bunlar geliyor aklıma...

*hayatımı YENİDEN şekillendirmek adına kocaman bir adım ve ZAMANI GELDİĞİNDE karşıma çıkmış ÇOK DOĞRU bir adım.
*dünyada HALA iyi insanların olduğunu bana tekrar gösteren bir adım.
*bir işi HALA doğru yapan, yapmak isteyen, yardımcı olan, yol gösteren adam gibi adamların, eğitmenlerin, Allah'ı para olmayan insanların olduğunu yeniden hatırladığım umud verici ve cesaretlendirici bir adım.
* ve sevgi dolu bi adım...

aaaa en başlarda, benim için konu sadece bilgi ve sertifikaydı.
artık içi çok çok daha zengin...
şanslıyım, çünkü arkadaşlar (murat, ayşe, şehime, sidar, özge'ler, sinan, osman bey, emine, asuman) ve eğitimcimiz sevgili Taşkın hocam çok iyilerdi, oldukları gibilerdi, içtenlerdi.
hemen bu şarkıyı armağan ediyorum hepinizeeee!!


neredeyse 15 seneye yakın bir zamandır kişisel gelişim konularıyla ilgileniyor, kendimi, evim olan dünyayı ve komşularımı anlamaya çalışıyorum. kısaca huzursuz bi bünyeyim ben, fazla tırtıklıyorum farkındayım...
bu süreç-tırtıklama süreci- her zaman zevkli olmuyor tabi, kimi zaman düşüyorum ve dizlerim kanıyor, acıyor. hala...
işte bu yüzden-biraz daha tırtıklamak için :)-, 2000 yılından beri NLP eğitimi de almak istiyordum. bana katkısının önemli olacağını HİSSEDİYORDUM. hep bi adım attım ama hep bir şey beni geri çekti.
bugün 2009 yılında, sevgilimin beni gönülden desteklemesi ve NLPAT'la karşılaşmamla birlikte bu arzumu gerçekleştirdim.

sadece mutluyum!!
yetmez mi?

bana bu deneyimleri ve duyguları yaşattıkları için arkadaşlarım ve Taşkın hocam kocaman bir teşekkürü hak etmez mi? :)

şimdi sırada master NLP var.
hım tabi seçilmemiş de olabilirim.
öle ben paramı öderim, NLP master da olurum, eğitimcisi de olurum diye bir şey yok NLP Academy'de. anı kurtarmaya yatırım yapmamayı seçmiş Taşkın hocam, çok da süper yapmış.
Taşkın hocamın bazı bilmediğimiz, çok gizli ama çok gizli kriterleri var :) bunlara uyduysak master olacağız yok uymadıysak saygı duyup yerimize oturacağız
hım eğer beni seçmemişse de peşini bırakır mıyım bu konunun, o ayrıııııııııı..
e onu da ben mi düşüneceğim, Taşkın hocam düşünsün :)

e hadi görüşürüz çömez NLPciler, tebrikler herkese...
bu manyak kulunuzu unutmayınız...
kedileri, hayvanları daha çok seviniz :)
sizi seviyorum huleyyynnnn! :)
ps:
1. grup maillerime cevap yazmayanın kapısındayım. üst üste 1000 "forward" e-posta okutmak suretiyle işkence yapmayı planlıyorum, hiç acımam vala
:P
2. NLP Academy'ye katılmak, eğitimleri hakkında bilgi almak için buyrunuz. Ayşegül Hanım'a, Taşkın hocama selamımı da söyleyiniz :) http://www.nlpat.com/
3. NLP ile ilgili deneyimlerimi yaşadıkça bu sayfalara yazarım belki. :P
4. sadece NLP varsayımları bile insanın gözünü açar, ilgileniniz :)
5. Çin yemeğini çubukla yemeyi de NLP kursında becerdim, Allah'ım ne çok faydası var bu eğitimin! :))



ona ne öyle kolumdan ip mi sarkmış?? :p

bi de bu var...

3 yorum:

lunawar dedi ki...

kendimi aldatılmış hissediyorum..
çin yemeği.. hem de noodle.. hem de çubukla..

nilo dedi ki...

Tebrikler canım, mutlu olmana çok mutlu oldum... Aaa bi de öğrencin olmaya gönüllüyüm ;)

Habib dedi ki...

Tebrik ediyorum Gökçe, darısı da bizlere :) Ama öyle sen master ben çömez falan olmaz vallahi Taşkın Hocanla konuş bana torpil yaparsa gelirim :P kaprisli miyim nedir ??