28 Ağustos 2009 Cuma

abbas is traveler, you can't hold him down even if you tie :))))))))

ruhum uçtu gitti bile...

her şey hazır.

inzivaya çekiliyorum bir haftacık kadar. tavuk, fok, sincap, balık ne gelirse önüme sevicem, yatıcam ööyyyle, kitap okuyacağım, yüzeceğim ve en önemlisi sabah güneşin doğuşunu izlemek için saat sayıp, sabah olsun isteyeceğim...

hım bir de the end tepesine çıkacağım kısmetse, yıldızlarla örtünmek için...


büyük laflar etme zamanı işte, ediyorum. pişman değilim...


kelimeler düşecek not defterime...bu sefer, sadece kendim için...içimi temizleyeceğim, toprağa basmayı, hatta onu koklamayı da ihmal etmeyeceğim tabi...


sevgilimin elini tutup, bolca "oksijen" alıp, sevgi vereceğim...


bu süre zarfında, cep telefonumuzdan bile ulaşılamayacak bize.
hayatımda ilk defa "ulaşılmaz" olacağım :)


bi tek,
arkamda kalanları özleyeceğim
ama annemi başka...
özlemin üzerine özlem koyacağım...
daha yeni bir araya gelmişken...


bir de kedilerimi arayacak ellerim yatağımda, kucağımda, biliyorum.
onun dışında, zaman doldu...
herkesin var bir yolculuğu,
ben de az bi gidip geleceğim...
kısmetse...


ey kalanlar! kendinize iyi bakın!
bu dünya kimseye kalmamış, kalmaz da...
sinirleri idareli kullanalım ;)
isteyene ağaç kokusuyla geleceğim ceplerimde...
armağan olarak getirebileceğim başka bir şey yok o diyardan... :)


hadi bize eyvallah!

3 yorum:

lunawar dedi ki...

güle güle:))

philosophique dedi ki...

Iyi tatiller, bol bol dinlenin...bizim icin de!;)

nilo dedi ki...

Sevgili Abbas blogun ödüllendirildi:D Daha fazla bilgi için nereye bakacağını biliyorsun;)