18 Ağustos 2009 Salı

ada kedileri

geçen haftasonu kuzenlerim ve sevgilimle adalara gittik nihayet. büyükada gerçekten çok kalabalıktı. "pazar günü, yaz, istanbul nüfusu ve bolcana turist" kelimeleri bir araya getirlidiğinde bile bir hayli kalabalık oluyor :)
adanın en sevdiğim taraflarından biri, bir çok insan gibi, köşkleri, sonra da kedileri :)

aşağıda ada sakini kedilerden bazılarının fotorafları var, onlar karşımıza çıktı, poz verdi, biz de çektik el mahkum :)

kedilere geçmeden;

bu linkte, adaya her gidişimde önünde durup ya fotoğraf çektirdiğim ya da ağzı açık ayran delisi gibi incelediğim rüya evimin kamera görüntüleri var. bu evi gerçekten çok beğeniyorum. bir gün, istediğim bir yerlerde,bahçeli kendi evim olacaksa, buna benzeyen bir şey olacak muhtemelen...
mütevazi ama kesinlikle şık...
o ev işte bu ev...



hepsi nasıl da sevilmek istiyorlar...işte bu yün topağı da ada güzelliklerinden biri, gri tüyleri ve yeşil gözleriyle...


saksı kedisi :)


bir köşkün bahçesine yerleşmeyi seçmişler bu anne ve 3 yavrusu, ev sahipleri de ses etmemişler ve aileye katılmışlar böylece...


bu pamuk uzun bir süre kameralarımıza yuvarlanarak, mırlayarak, sağa sola koşturarak pozlar verdi. güzelliğinin de farkında haspam :)
pazar sefası


e benim yavrularımın fotoğrafları olmazsa, kıskanırlar...
koca oğlum, koyunumsu kedim, karabiber'im, yine bir uyku mağmurluğunda :)

evimizin manyağı...her an her yerden çıkabilir :)


hava sıcak ya, böyle yatmak daha hayırlı :)

plazanın önünde bulduğum, iç kanamadan kaşık kadar kalmış Şanslı'mdan eser yok Allah'a şükür...dediğim gibi, evimizin manyağı artık neredeyse bir yaşında yağız ve sağlıklı bi delikanlı oldu..ama ruhu hep çocuk kalacak sanırım :)
severim ben onları her halleriyle, vücuduma dövmelerini yaptırmışım, daha ne diim ... :)

5 yorum:

lunawar dedi ki...

Gökçe..
şimdi sakin ol.. korkmanı istemiyorum.. ama o elindeki bir kedi değil.. şimdi yavaşça yere bırak, odayı terket.. ne olduğunu anlayana kadar.. şimdilik tek bildiğim; o bi kedi diil..

biberli dedi ki...

:))))
evet biz de bazen bu karmaşayı yaşıyoruz...
hani biber'e koyunumsu kedim dioruz ya, şanslı'ya da danamsı kedim dediğimiz olmuyor değil :))))
biraz iri kemikli desem, olmicak..bildiğin tombul ama basenlere yerleşio onun kilosu, kafa küçük kalıo sanki :))))

lunawar dedi ki...

len..
tanıyom ben Şanslı'yı..
o şanslı diil diyom.. kaç diyom..

biberli dedi ki...

cıks ıı-ııh
bırakmam
çekeceğimiz daha birbirimizden :))

nilo dedi ki...

Haha saksı kedisine birde şanlıya sarıldığın fotoya bayıldım:D