24 Eylül 2009 Perşembe

"alman kurdu kırması"nı kırmasınlar

az önce kötü bir şey oldu derken belki de iyi bir şey oldu, bilmiyorum. yukarıdakinin nasıl bi planı var emin olamıyorum ama duruma şükrediyorum yine de...

iş yerimde, arkadaşımla çay içerken birden bir köpek ciyaklaması sardı koca Rüzgarlıbahçe'yi, kafayı çevirdiğimizde yavru bir kurt köpeğinin sol patisini havada tuttuğunu ve kulakları sağır edercesine ciyakladığını gördüm, elimde ne varsa fırlattım sanırım nilo'ya doğru, koştum gittim. yavrucak kendini araba altına saklamıştı hemen korkudan ve acıdan. patisi ezildi, kırıldı sandım. Allah'tan bizim şirkette bi avuç da olsa, güzel kalpli, hayvan olması önemli değil can taşıyor diyen insanlar var ve bunlardan ikisi idari işler birimi sorumluları. hemen onlara gittim. sağolsun emel şirketin bi arabasını 1 dakkada organize etti ve biz köpeciği de alıp, iş yerimizin yakınındaki Giza Veterinerliği'ne (Cumhuriyet cad. No.278/B (Eski Acarkent Girişi) Kavacık - Beykoz / İstanbulTel & Faks : 0 (216) 331 49 11 PBX) götürdük. yavru köpecik çok uysal, insana da yakın olduğundan acısı olsa dahi hiç hırlamadı, tepki vermedi bize.
sadece arabaya çişini yaptı korkudan... :)
onu da yıkatıcaz zaten, önemli değil...

veterinerliğe götürünce hemen kontrol ettiler ve kırık olmadığı anlaşıldı.
inanılmaz mutlu oldum!
ciyaklamasının sebebi ise arabanın çarpmasıyla biraz ezilmiş olan patisi ve korkmuş olmasıymış, öyle dediler...bebeği sevdim, konuştum ve veterinerliğe bıraktık. biz giderken de bi ağrı kesici yaptılar. bugün içinde ya da yarın fotoğrafı olacak elimde, koyacağım elimin gözümün olduğu her yere. şu anda köpecik orada, fotosu yok ama görmek isteyenler bu veterinerliğe de uğrayabilirler.
veterinerlikte bizimle ilgilenen esra hanım'a çok ama çok teşekkürler...

bu bebecik;
4 aylık,
dişi bi Alman kurdu kırmasıymış.

EVİNE, BAHÇESİNE BİR ARKADAŞ İSTEYENLERE DUYURULUR!

bir de o arabasıyla bu hayvancağıza çarpan, o kulakları sağır eden ciyaklamayı duyduğu halde arabasını durdurmayan duygusuz herifi bi elime geçirseydim, neler olurdu düşünmek istemiyorum!

insanoğlu olarak biz, diğer tüm canlılardan akıllı olduğunu düşünen biz!
biraz daha duyarlılık ya, kolay mı bi "canı" acıtıp, arka dönmek?
insan olsun, hayvan olsun...

bu nasıl bir şey!

biraz daha vicdan, duyarlılık ve empati ile gerçekten "insan" olacağımız zamanlar gelir mi, gelirse de ben görür müyüm, bilmiyorum..
olsun, ben görmesem de, gelsin istiyorum
aklıyla övünen insanoğlunun gerçekten o zekaya yakışır yaşadığını görmek istiyorum...

öyle oturduğumuz yerden amerika'yı, küreselleşmeyi falan eleştirmekle olmuyor bunlar. daha önümüzdeki görmezken ve iplemezken, nasıl olacak?

biliyorum, hepsi boş bu söylediklerimin.
daha bir hafta önce olmadı mı, selde insanlar canlarını kurtarmaya çabalarken, başka "insanlar?!" başkalarının mallarını yağmalamadı mı yardım eli uzatmak yerine?
söylediklerimin hepsi boş değil mi?

ama yine de söylemek istiyorum!

daha çok insanlık istiyorum!!
çok şey mi istiyorum...??

----

bu vesileyle, belki de bu yavrucak bi eve kavuşacak, bilmiyorum. sadece Tanrı'nın eline bırakıyorum. biliyorum, O her şeyi en hayırlı olması gerektiği gibi halleder...inanıyorum...

1 yorum:

nilo dedi ki...

Canım benim ya nasıl ağlıyordu... İnşallah onu sevecek birilerini buluruz ve sıcak bir yuvası olur. İlgilenenlere duyurulur: çoook tatlı, çook güzel bir yavrucuk bu, lütfen bir yuvası olsun...