9 Eylül 2009 Çarşamba

geçmiş olsun deyince geçmiyor, biliyorum ama...

yazın sonunda kışın gelmesini hep dört gözle beklerim çocukluğumdan beri. okul formasını ya da önlüğümü giymek, defter kitaplarımı alıp okula gitmek hiç ağır gelmedi bana, belki çok belli etmedim öğrencilik yıllarımda ama böyleydi...
işe gelmek çok daha ağır bir yük benim için şu an. neyse...

tatilme gittim geldim, derken kış gelsin artık diye diye konuşuyordum kendi kendime.
fakat bu kadar acı gelmesini hiç bir zaman dilemedim.

dünden beri İstanbul'da şiddetli devam eden yağmur, İstanbul'u felç etti, selleri bir çok canı aldı, malı savurdu, ağaçları köklerinden söktü, tırları birer kibrit çöpü gibi dağıttı...
bu akşam haberleri izlerken çok ama çok üzüldük sevgilimle...

bir o kadar da sinirlendim. yağmur-sel sularıyla akan malları yağmalayan fırsatcıları, duygusuzları, kalpsizleri, vicdansız ve beyinsizleri görünce de çok ama çok sinirlendim!
bu kadar mı basitleşti bu insanoğlu, az yanı başındaki adam canıyla uğraşırken ya da canını malını kaybetmişken, bulabildiğini kurtarmaya çalışırken, bu yağmacılardan çıkan cümleler "abi napalım ya suya mı gitseydi, alıp kullanırız işte" ya da "bak abi bak bunları almaya kalksan 2-3 milyar eder, burda bedava bedava, götüür!"

içim kalktı..

bir çok insan çok yakınlarından canlarını kurtarmaya çalışırken, onlar yağmala adına, açgözlülükle, dünya malı dünyada kalmazmış gibi bir poşet daha kapabilmek adına kendilerini sel suyuna bırakıyorlar! ne cesurluk!!!!!

hayatlarını, evlerini, mallarını kaybedenler için eminim bir çok insan da çok üzüldü...
hepsine baş sağlığı ve sabır diliyorum.
TV karşısında izlerken tüylerini diken diken yapan bir olay, içinde yaşanırken mutlaka çok çok daha korkunçtur..geçmiş olsun..
umarım dürüst topluluklar meydana getirilir ve yine dürüst kampanyalar oluşturularak, İstanbul'un yıkılan evlerine, insanlarına umud olur...

tekrar tekrar geçmiş olsun..
daha fazla bi şey diyemiyorum :(

1 yorum:

maruzatım var dedi ki...

bütün yıl beklediğim sonbahar yağmurlarına ilk kez bu sene ben de sevinemedim açıkçası.
hava puslu olsun ama yağmur yağmasın...(az yağsın)