30 Eylül 2009 Çarşamba

güzel haberlerim vaaarrrr! :)

24 eylül'de, yolda araba çarpması sebebiyle patisinin kırıldığını zannedip apar topar veterinere götürdüğümüz bebek köpecik sahip buldu! :)
Giza Veterinerlik'ten Esra Hanım, sağolsun arayıp haber verdi. Bir hastalarının yakınına yani bildikleri iyi bir yere gidiyormuş. Ben kontrol delisi, tabi kimmiş neymiş öğrenmek için çabaladım. hayvancağızın hayatını kurtardık derken, daha beter etmemek gerek. köpecik hakkında yazdığım o yazı da "bu vesileyle, belki de bu yavrucak bi eve kavuşacak, bilmiyorum. sadece Tanrı'nın eline bırakıyorum. biliyorum, O her şeyi en hayırlı olması gerektiği gibi halleder...inanıyorum... "demiştim. gerçekten tanrı'ya emanet etmek gerekiyor ilk başta.

şimdi ikinci güzel haberim; 28 eylül tarihli yazımda bahsettiğim bebek kedicik de sahip buldu! seher bıraktıktan sonra çok ağlamış. tahmin ediyorum çok zor... ama seher'cim sana da dedim ya, her şey güzel olacak, hem de kontrol edeceğiz arada bir ufaklık ne yapıyor, keyfi yerinde mi diye. seher'in çok güzel bir kalbi var, bunu Boncuk da biliyor, eminim..
HER ŞEY GÜZEL OLACAK...

uzun zamandır hayvanlarla ilgili böyle güzel haberler almamıştım. daim olsun inşallah...

"dünyayı güzellik kurtaracak" gerçekten...

Hiç yorum yok: