23 Ekim 2009 Cuma

23 ekim perşembe 2008 saat: 16 suları

işte bu tarihte bi bebeğim daha olmuştu.

birbirimize doğru çekildiğimiz ve anında kopamadığımız bu tarihte, sarıldık sıkı sıkı...hala öyleyiz. hala sarılarak uyuyoruz aynı anne ve yavrusu gibi. ve hala bi bebek benim için...

ha insan yavrusu ha hayvan, farketmiyor, hepsi "can" taşıyor ya, hepsi o şefkat duygusunu hissettiriyor ve hissetmek istiyor.
ve sokulduğunuzda şefkatle, o "can" öyle bir geliyor ki insana tüm saflığıyla, tüm sevgisiyle, tüm minnetiyle...dünya yıkılsa umurumda olmaz diyorsunuz...

bizim "insan çocuğumuz" yok ama "kedi çocuklarımız"la çoktan bu duyguları yaşadık bile...aynı sevgiyle, aynı fedakarlıkla, aynı özenle....hem de üçüncü kez...bir kedimiz -fethi-6 aylıkken aramızdan ayrılmıştı, daha yeni evliydik o zamanlar..çok üzülmüştük. biber'imden başka kedim olmayacak bundan sonra demiştim o acımla ama beni tanıyanlar bu lafın ne kadar boş olduğunu muhtemelen o zamanlar biliyorlardı. :)


tam bir sene oldu bu aşk doğalı...

şanslı'mı bir sene önce buldum ofisimin olduğu plazanın önünde. daha önce bi iki yazımda bahsetmiştim, iç kanaması vardı, 2 aylıktı, minicikti...2 gün ofisimde gizlemiş ve kucağımda uyutmuştum. kucağımda uyurken, onu seven elimi çekip de klavyeye uzattığım an uyanıp patisiyle elimi kendine çekiyordu tekrar...işte o baygın gibi uyumalarından bi kare...elimi kaçırıp da fotoğrafını çektiğimi farketmemiş :))


şimdi koca bi delikanlı görüntüsü olsa da, o hala minik oğlum benim...yaramaz, oyuncu, deli dolu bir sevgi böceği..geceleri pati yüzümde uyuyor, annesiyle babasının arasında. diyorum bazen "içine insan kaçmış bu hayvanın" diye..bi insan alametleri gösteriyor çünkü :)

abisi biber'imin baş belası ve oyun arkadaşı.
hep dediğim gibi; evimizin manyağı...

hayatta hiçbir şey rastlantı değil, biliyorum...iyi ki çıkmışız birbirimizin karşısına, iyi bana doğru gelmiş sendeleyerekten, iyi ki, iyi ki....

birlikte yaşlanıcaz; sevgilim ve kedilerim biber'im ve şanslı'mla...bunu tanrı'dan diliyorum....sağlık olsun da önce...

aramıza katıldığı 2. günün sabahı ve luna'nın ışığında ısınırken ;)

2. gün...

işte bir yaramazlık karesi.. oğğğlum, o poşeti nasıl geçirdin kafana acaba? :))

zamane çocuğu işte, teknolojiyi seviyor :))



maşallah maşallah!

2 yorum:

lunawar dedi ki...

hoşgelmiş bıdık:)

nilo dedi ki...

Bence de Luna:D