4 Ekim 2009 Pazar

bugün ...


bugün 4 ekim, dünya hayvanları koruma günü...

her özel gün için dileğimiz tabi, sadece o gün bir hassasiyet gösterilmemesi, yaşamın kendisinde o hassasiyetin olması...

hayvanları seviyorum,
hatta, hayvanları insanlardan daha çok seviyorum...
onların da birer "can" taşıdığını unutmuyorum,
yani,
kuyruğunu çekince canının acıdığını,
susuz ve aç kalınca bizim gibi yaşayamayacaklarını,
hastalanınca ilaca ihtiyaçları olduğunu,
dünyada diğer tüm "canlılarla" aslında aynı haklara sahip olduklarını,

ama

en önemlisi

aynı insanlar gibi

sevgiye ihtiyaçları olduğunu

unutmuyorum.

çevremde kim varsa, bunu unutturmamak için elimden geleni yapıyorum ve yapacağım...
başta çocuklara...demişler ya büyüklerimiz; ağaç yaşken eğilir...

her yerlerde sözü edilen "DAHA İYİ BİR DÜNYA İÇİN" mesajı ancak duyarlı olmakla olur...
tüm canlıları sevelim, koruyalım...
tüm hayvan ve doğa dostlarına sevgiler...

1 yorum:

nilo dedi ki...

İyi ki varsın... Sayende bende başka bir gözle bakıyorum...