21 Ekim 2009 Çarşamba

mohicans

dün gece geç saatlere kadar derslerle haşır neşir olunca, şimdi sanki saçlarımın arasında küçük kirpicikler dolaşıyormuş gibi hissediyorum :) ama olsun iyidir iyidir, tebdili mekanda ferahlık vardır demişler büyüklerimiz...

kısa bi mola olan bu yazıda , arşivimden bi CD'yi paylaşmak istedim. dun gece nereden estiyse, onu aradim tüm CD'ler arasinda.. Bana iyi geldi geçmişten gelen bu notalar...

CD: Mohicans Chapter 2

ilk şarkı, Yeha - Noha.
bu şarkı bi zamanlar yani bizler daha velet iken, kent FM'de geceleri yayın yapan kaan (6:45 yayınları sahibi oldu sonra ama şimdi ne yapar bilmiyorum, bi de eskiden hep karga bar'a takılırdı, sonra oraya da gelmemeye başladı galiba. Hı bi de önemli bi ayrıntı karga bar'ın eski kedisinin ismi osman'dı. bilinirdi işte bu ayrıntı da, önemliydi osman. bi de yine eskiden, karga bar'da ayda bir falan "kaybedenler kulübü" toplaşmaları olurdu. içilirdi ve bar hınca hınç dolu olurdu. aman ne anlıyorduk acaba o zaman? ne kaybetmişiz, ne kötümserlik, ne edebiyat, ne bohem..şimdi olsa, yine hoşuma gider gitmek ama artık nefes darlığı çekebilirim o kalabalıkta, e yaşlandık, nerdeyse 10 sene geçti. bu sefer de "hala mı kaybedenler klübüne üyeyiz üleyyn deyip içeriz) ve mete'nin programında fonda çalardı. programın ismini hatırlayamadım bak..

hatta bi gece sevgili canlarım gökçe'm ve tuba'm bi telefon konuşmasına çıkmışlardı bu programda (sırf zibidilik olsun diye tabi:) gökçe kaan'ı sinir etmişti galiba. hatta gökçe erkek sesi takliti yaparak konuşmuştu. ay eğlenmiştik biz de radyonun öbür ucundan dinlerken :))
bu vesileyle: seviyorum sizi kızlar!...


kaan programda bira içme efekti veren şişeyi masaya vurma sesiyle meşhur iken, mete sigara yakarken çakmağının çıkardığı sesle meşhurdu. rock çalarlardı. güzel çalarlardı ama baydıkları da olurdu, olsun yine de dinlerdik... öle bi tırtmışız biz de :))


neyse, nerden nereye geldim...kızılderili kültürünü, o ilkelliğin içindeki tüm o bilgeliği seviyorum ben. müziklerini de seviyorum. bu CD, o güzel müzikleri taşıyor kalbinize...bir yerlerden edinirseniz, keyif alırsınız eminim..
tavsiye edilir..

3 yorum:

nilo dedi ki...

Of be Gökçe, karga ya...

biberli dedi ki...

o radyo programıyla ilgili bir de bu var :http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=kaybedenler+kul%C3%BCb%C3%BC&kw=&a=&all=&v=&p=5

Adsız dedi ki...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!