8 Ekim 2009 Perşembe

sağlam vücut sağlam kafada bulunur

biraz stresli bi yaşantınız varsa...
ya da
bünyeniz kendinden stres üretmeye çok meraklıysa...
kısaca; abuk sabuksa..
işte o zaman bi takım fiziksel problemlerle karşılaşma olasılığı fazladan çok fazla...

hani diyorum ya; kaçasım var diye.
kaçamıyorum
o zaman ne oluyor, yüzde gözde kırmızı benekcikler çıkıyor, yani insanın derisi bile katlanamıyor!
sonra bi sabah uyanıyorsunuz, kaskatı olmuş sırtınız, yataktan kalkmaya çalışınca "aaa!" diye bağıracaksınız, ciğerleriniz de kasılmış, ses çıkmıyor.

"ulan ben böyle bünyenin...!" diye sövüyorsunuz önce, sonra da "ya iki dakka bi adam ol!" diyip, kendinizi hayalinizde tokatlayıp, adam etmeye çalışıyorsunuz...
oluyor böyle şeyler insan hayatında, deliye vurmaya görsün insan...dozer misali, yıkar maazallah! (deli demişken, bi laf daha var ama onu söyleyemem, ayıp:)

efenim kırmızı benekcikler için -ki tıbben bu yaramazlara "seboreik dermatit" de diyoruz- bana doktorum kortizonlu bir krem önerdi ancak bu tip kremler cildi beyazlatıyor bi süre sonra şayet tecrübeyle sabit..bi de göze yakın bölgeler için daha bi riskli.

eee ne yapıcaz derken derken, nilo sürpriz yumurtadan fırlayıp "kayısı yağı kullan!" die bağırıp durdu günlerce kulağımın dibinde. valla bu gergin istatistikçi arkadaşıma burdan selam ederim tekrar ve tekrar. isminde hayır olmayan (kısaca, sebo) benecikler geçti! en azından son bi kaç gündür ortalarda gözükmüyorlar ya da gözgöze gelmemeye çalışıyoruz, ne bilim işte. sabah akşam temiz cilde nemli pamukla uyguluyorsunuz, cillop gibi oluyor cilt, bi de yeni yapılmış kayısılı pasta gibi kokuyorsunuz! :) hımm herhangi bi aktardan 4 liraya alıyorsunuz.
gözünü sevdiğim tıbbın alternatifi ! :)



artık normal bi cildim var ancak bu sefer de sağa çekiyorum! neyse bu konu için de luna'dan yardım isteyeceğim, o sallar beni biraz ordan oraya, gevşerim (bkz. çarşaf içinde duvardan duvara sallanan hatun filmi, neydi o?) di mi luna'cım vampirellam? ;)

ooo-ooooo daha ne yağları var, saymakla bitmez. aktardan aldığım koca broşürü okurken bile iyi geldiler...
mesela, fesleğen yağı (ancak uyarıcı özelliği varmış, fazla miktarda alınırsa kafa yapıyormuş-yani daha doğrusu sersemletiyormuş. hamilelikte ve 16 yaş altında sakıncalı (sakın haaa!)), çam terebentin esansı, çörekotu yağı, greyfurt aroması, zambak yağı, leylak yağı, karabaş yağı, iğde yağı vs. var da var. tabi kullanmadan önce bi doktora yine de danışmakta fayda var. sonra da aktar uzmanına :) öle yok, "hadi ben bugün kendimi pelesenk yağına bulayacağım şekeeerrr" cümlelerini kurmak. gıcığım zaten böyle konuşanlara.
neyse...

şimdi birazdan luna burada olabilir, gidip kendime çarşaf bulayım ya da kendimi serbest bırakayım, daha az acır belki :)))))))

hadi canım, sağlam vücut sağlam kafada bulunur dedik ya...

3 yorum:

lunawar dedi ki...

pamık gibi yaparım seni valla..

biberli dedi ki...

he işte, hala bekliyorum.

nilo dedi ki...

Be Aleyküm selaaaam:D Geçmiş olsun şekerim, her zaman:D