6 Kasım 2009 Cuma

çığlık efekti : aaaaaaaaaaaaaaaaa!


kimsenin beni germesine gerek yok, zıpkın gibiyim...
az daha dokunsa biri, üstüne karabasan gibi çökücem...
bol vitamin alıyorum; C, B, magnezyum, zinc, calcium...artık bedenim bile okumayı öğrendi, ben hala duvarlara resim yapıyorum...!
ağzım burnum yara oldu ya, konuşurken bile eziyet ama inadına konuşuyorum, damarım tuttu...
bi de bi ilaç daha ekledi doktor; sardunya kökünden yapılan, bağışıklık sistemini güçlendiriyormuş...zaten hep olayın köküne inmek gerek değil mi?
vücudum sarsılıyor sanki...
gidesim var gidemiyorum
ama
giden birini biliyorum, çok mutluyum...
o da hep mutlu olsun istiyorum..
uyuyasım var uyuyamıyorum!
uyuyan var mı bilmiyorum..?
bilsem, ona da mutlu olucam..
fotodaki gibi bağırasım var
bağıramıyorum!
hayırlısı..
bu filmin sonunu ben de merak ediyorum...
foto kaynak bu

Hiç yorum yok: