1 Kasım 2009 Pazar

Gökçe'me


Gökçe'm...
bugün doğum günün ya,
şarap gibisin, her yıl daha bi yarıyor sana... :)

şimdi peren ile ve ailen ile doğum gününü kutluyorsunuz, taaa ardahan'dan gelmişsin...
ben yanında değilim ya kahroluyorum :((
hem seni hem peren'i göremediğim için, hem de bu özel günde yanında olamadığım için...
çok üzgünüm...
sıkıcı bir bilgisayar ve çalışma masası başında oturmuş, ders çalışıyorum.
kafam yerinde değil, sendeyken nasıl biter bu ödevler bilmiyorum...
dedin ya "gönüller bir olsun" diye, evet bir ama o gönlü de alıp Biber'e gelmek istiyorum ben...
yetmiyor yani, çok özledim...

bu sene yanında olamadım belki ama planım doğru işlerse; derimiz buruşmuş, saçlarımız pamuk gibi bembeyaz olmuş, ellerimiz titrerken dahi sana en çılgın doğum günü partisini ben hazırlayacağım ve o zamana kadar da hep yanında olacağım...

doktor civanım, canım arkadaşım, dostum, deli dumrulum, doğum günün kutlu olsun...
istediğin her şey gönlünce olsun, bol bol olsun...
seni çok seviyorum.

kısa gökçe'den uzun gökçe'ye öpücüklerrr... :))

1 yorum:

Gökçe dedi ki...

Canım dostum,
30'lu yaşlara geldim sonunda, eh sen de geldin sayılır...
Ben pek de bir fark hissetmiyorum açıkçası, çünkü 'o an' sadece bir an, gelip geçiyor herşey. Ama ben biliyorum ki bazı şeyler gelip geçmiyor; bizim dostluğumuz, sevgimiz...Dostluğuna ve sevgine olan inancım benim en güzel hediyem yeni yaşımda da...Ondan diyorum ki gönüller bir olsun, kalplerimiz karşılıklı olsun...
Sana çok kolaylıklar diliyorum tatlım. Emin ol ki emeklerin boşa çıkmaz hiç bir zaman ve umarım ki yaşam seni mutlu kılacak yollar açar önünde.
Bayramda görüşürüz :-)
Öpüldün