17 Kasım 2009 Salı

kendimi buldum :)

annem e-posta olarak göndermiş bu fotoğrafları bana...
bi de not düşmüş postasına: kendini bulacaksın... diye :)

bu arada, en çok hangisine benziyorum diye düşündüm de, sanırım mama kabı içinde bayılmış olan kediciğe, başı arkaya düşmüş beyaz köpeciğe, bi de en sondaki kaplancığa...
tüm fotoğraflarda bi dağılma, bi "yerim karizmasını" diyip bayılma durumu var , hıh, işte ana konumuz da bu... :) aslında en güzeli bu fotodaki arkadaşlarla bi yere kapanıp horuldamak olurdu... :))

bu traji-komik duruma bi şarkı hediye etmek istiyorum...buyrunuz...
hadi bakalım...





























2 yorum:

nilo dedi ki...

Ben kesinlikle 6. fotodaki kalorifer kedisiyim:D Ya varya Gökçe bana bile kediyim dedirttin ya sonunda helal sana:D

bir maruzatım var dedi ki...

ben kesinlikle kalorifer peteğine sarılan kediyim yaa.. bi de ilk fotoğrafdaki bence köpek değil, kanguru!!!