29 Aralık 2009 Salı

dergimi geri istiyoruuum!

2006 mart ayından beri özenle, atlamadan, heyecanla takip ettiğim bir dergi var..

bu dergi çok şirin, renkli, pratik ve uygun fiyatlı dekorasyon fikirleri, adresler veren bir dergi...fiyatı da çok uygun; 3,50 TL!

her ay yeni sayısını bitmeyen bir merakla beklerim hala...
dün ocak 2010 sayılarını çıkarmışlar, hemen kaptım tabi.

ancak eve geldim, dergimi açtım kucağıma, içim kıpır kıpır derken, baktım ki artık evim dergisi de diğer dekorasyon dergileri gibi neredeyse sadece "zenginlere" hitap edecek vaziyete gelmiş...
son bir kaç sayıdır bu izlenimi ufak ufak almaya başlamıştım ama ocak sayısı gerçekten "herkes" için değil, "bir kısım" için hazırlanmış izlenimini kuvvetli bir şekilde verdi bana..çok ama çok üzüldüm...

eskiden uygun fiyatlı objeler, mobilyalar ve uygulaması kolay-pratik fikirler verirlerdi, ne oldu da diğer okumadığım dekorasyon dergilerine benzemeye başladı anlamak istemiyorum. reklam endişesi mi bu?...

eskiden her sayfayı büyük bir heyecanla çevirir, "acaba burda nasıl bir muzurluk yapmışlar" diye merakla okurdum, ben o günleri geri istiyorum EVİM DERGİSİ yetkilileriiiiii! :(
diğer kokoş dergilere benzemeyin lütfen!

***
evim dergisi'ni (ve diğer pek çok dergiyi de) http://www.emecmua.com/ adresinden elektronik olarak okuyabilirsiniz bu arada. ilk önce deneme okuma yapıyorsunuz ( yani derginin hepsini okuyamıyorsunuz), sonra uygun fiyata abonelikle her sayısı siz istediğinizde bilgisayarınızda oluyor...

3 yorum:

lunawar dedi ki...

dergi okumanın tadı bir başka biliyorum ama iş böyle olunca seni de tasarım ve dizayn bloglarına davet etmeden duramıycam:) çok güzel tavsiyelerim var bak:)

Goddess Artemis dedi ki...

Gökçecim haklısın...
Ben de bu dergiye bayılıyorum. Gene de kuvlarındakiler arasında en mütevazi ve renkli olanı bu. Ama pratik fikirler gitgide azaldı, aynen katılıyorum. Bu blog yazını neden dergi editörüne de göndermiyoruz ?

biberli dedi ki...

evim dergisi'ne mesaj attım, derdimi anlattım ve bloguma da yönlendirdim. editöre yazmak aklıma gelmedi ama evet yazabiliriz, yazmalıyız da sanırım çünkü bu kadar hoş bi dergi heba olmamalı değil mi?