13 Ocak 2010 Çarşamba

gülmece kitabı-erdil yaşaroğlu

kısa bir süre önce almıştım bu küçük ve sevimli kitapçığı...içinde erdil yaşaroğlu'nun sadece kedilerle ilgili çizmiş olduğu karikatürler var, çok komik...zaten ne kadar komik olduğu ve kedilerle ne kadar ilgili olduğu kapaktaki karikatürden de belli değil mi? ;)

karikatürlerinde özellikle, kedilerin bir yere bırakıldıktan sonra yine geri dönmeleri, kuma tuvaletlerini yapmaları, kendi kuyruklarının peşinde koşmaları, suyu sevmemeleri, köpeklerle hırlaşmaları gibi konuları işlemiş ama değişik konular da var. kitapçığa bakarken favorilerimin kenarını kıvırmaya başlamıştım, sonra bir baktım kitapçığın yarısından fazlasını kıvırmışım zaten :)))

bu serinin köpeklerle, iş dünyasıyla, ilişkilerle ilgili olanları da var burada. bu kitapçıklar dışında tabi ki artık bir klasik halini almış olan "komikaze serisi" de var. bomba onlar da!

ayrıca aşağıdaki site de izlenmeli devamlı bence. bizzat şahsen ben kendim izliyorum :)

çok gülmeler efenim... ;)

1 yorum:

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

erdil yaşaroğlu'nun bütün çalışmaları güzel. adam işini biliyor.