12 Ocak 2010 Salı

ikeaaa evimizin her şeyiiiii :)))

bu öğlen yemeğinde ikea'ya kaçırdı nilo bizi...
(sonra ağlaya ağlaya geri döndük tabi ofise)

ikea'ya gitmek başka bir dünyaya gitmek gibi bir şey bana göre...orada hayalinizde evinizi yeniden döşüyor, hatta belki yeni bir ev bile alıyorsunuz :)
her şey o kadar cezbedici ki! kendime hakim olmaya çalıştım...kıyafet alışverişinde kendime hakim olabiliyorum da, konu ev eşyası-dekorasyonu ise daha çok zorlanıyorum...
bu zorlamaya karşı galip gelen sevgili yeni eşyalarım ise aşağıda...

ilki bir kek-ekmek kalıbı..iki tane aldım..mısır ekmeği yapacağım ya da çikolatalı kek..şimdiden kekin kokusu burnumda valla..(hem de iki kalıııp;)









sağdaki şirin olduğu belli olmayan şey ise, bir konserve açacağı..ben ve sevgilim konserve kapaklarının aslında açılmaması için yapıldıklarını düşünüyoruz ya da bizde konserve kapağı açamama laneti var, bilmiyorum..bu şirin şey bu yüzden bu kadar şirin ve önemli bizim için...

efenim bu nacizane eşyamız ise bir termos...bahar aylarında sahile veya adalara modalara gidip kendi kendimize kahvaltı yapasımız var ancak ben bi termos beğenemediğim için bu hayalimizi gerçekleştirememiştik..(bazen gerçekten akrep burcumun özelliklerini gösteriyorum hııı) artık bu bahara ve sonraki baharlara hazırız :)

bu kutucuk incik boncuk toplamak ya da daha sevgilimin bilgisayarlarının ve teknolocik:) aletlerinin kablolarınını toparlamak için alındı...içinde bi sürü bölmesi var ama sanırım bize gerekli olmayacak.



en son olarak da hayvan besleyen herkesin evinde olması gereken bir eşyaya geldik...
sahnede "tüy toplayıcı ve yedekleri"!
aslında bir çok başka işe de yarıyor temizlik yaparken...hanımlar düşünür bulur temizlikte geçen süreyi kısaltmanın bir yolunu :)



bir dahaki alışverişte görüşmek üzere sevgili İkea'cım...

1 yorum:

nilo dedi ki...

Şekerim sende kaçma isteği bende binek olduktan sonra nereye istersen;)