22 Ocak 2010 Cuma

Thomas Kinkade: ışığın ressamı

dışarısı çok soğuk...
2 gün önce saklambaç oynayan bir çocuk gibi yağan kardan daha fazlasının düşmesi bekleniyormuş semalarından yer küreye...bugün, yarın ya da pazar gününe kadar...uzun bir zaman değil mi?
bu soğuk havada, evimde, alnımda hafiften bi ateşle, kucağımda kedilerim mırıldarken, resimleriyle içimi ısıtan ressam hakkında izlenebilecek en güzel filmi izledim...

en sevdiğim ressamlardan Thomas Kinkade'nin ışığın ressamı olma sürecini anlatan, sıcacık bir film... "Thomas Kinkade's Christmas Cottage"
ve işte Thomas Kinkade...
hani şu parlak ışıklı ressimler yapan, bakınca içinizin neşeyle dolduğu, her resminin kendinizi rüyada gibi hissetmenize sebep olan, ışıkların ressamı Thomas Kinkade...
çocukluğumdan beri hep içinde yaşamak istediğim o sihirli dünyaya ait en iyi resimleri fırçasıyla yakalayan ressam...
keşke her resmini buraya koyabilsem...





kim istemez ki böyle güzel, içi sıcacık ve sevgi dolu evlerde yaşamayı...masal gibi...

bu güzel ressamın güzel resimlerine, kendisiyle ilgili daha fazla bilgiye de bu web sitesinden, bu blog'dan ve youtube üzerindeki bu videodan ulaşabilirsiniz.
Christmas Cootage isimli güzel filmin oyuncuları ise; Thomas Kinkade rolünde Jared Patalecki, oyunculuk kariyerinde bir çok kez Oscar kazanmış ve de aday gösterilmiş olan Marcia Gay Harden ve 1932 doğumlu-kariyerine 8 oscar adaylığı ile birlikte 27 ödül adaylığı ve 25 ödül sığdırmayı başarmış olan Peter O'Toole...yönetmen ise özellikle "Code Name: Wolverine" filmiyle hatırlayacağınız Michael Campus...
bence şimdi yanınıza sıcak bir çay, iki-üç parmak bisküvi alın ve ressamın boyalarıyla akıp o ışıltılı dünyaya bir giriş yapın...şayet ben vardım bile :)
sıcacık bir kar tatili ve sinema keyfi diliyorum...

2 yorum:

lunawar dedi ki...

benim çocukken kartpostal koleksiyonum vardı (sanırım gözüme hoş gelen herşey için koleksiyon yapıyordum ben) nerdeyse yarısı bu adamın resimleriymiş:))

biberli dedi ki...

e yazmıştım bir yazına: adama olacak çocuk belli oluyor diye ;)