26 Şubat 2010 Cuma

bağıra bağıra söyleyiniz !!!!!!!!!!! günde tek doz yeter :)

blog arşivinde de tutmakta fayda vardır deyip....eskiler ama klasikler....
hadi dinleyin, nostalci olsun :)

- until it sleeps (hastasıyım hala)
- firewoman (luna, sana gelsin bu:)
- poisoonnn! (alice amca'ya saygıyla)
- painted on my heart (gözler kapalı; bol cult alın, karbondioksit verin:)
- black magic woman (deep purple versiyonu tercih sebebi)
- keep me hanging on (hastasıyım hala)
- touch me (ne alakası var demeyin, ne bilim aklıma geldi ekledim)
- super girl (hastasıyım hala) (acıtır bu şarkı ya, di mi luna'cım?)
-don't cry (hastasıyım hala)
- careless whisper (çocukken acayip ağlatırdı beni bu klip, hani aldatma var fakat pişman olmuş ve kadının peşinden gidiyor ama yetişemiyor ya, üzülürdüm. şimdi ise, "aldatırken nerdeydiiiiiin?" diye çirkefleşebilirim :))
- big in japan (hastasıyım hala, bağıra bağıra söyler dans ederim)
- don't walk away (hastasıyım hala)
- you're my angel (misss)
- interstate love song (velvet'im revolver'ım:)
- on standy by (sevgiyle, daha iyi bir shed seven şarkısı var mı? cıks yok)
- a song for lovers (aghh! ses EN SONDA dinlene!)
- everybody here wants you! (rahmetliye saygıyla...)
- kapanış: sek fondip niyetine lütfen...

2 yorum:

lunawar dedi ki...

vuuu.
Fire Woman zaafımı biliyosun zaten.. Painted Of My Heart Sui'nin Luna'yı tavlama şarkısı zaten:) Super Girl'e gelince de Star diye cevap vermek istiyorum sana:)))

nilo dedi ki...

Ooo canlar burda bir eğlence havası esmiş ben yokken! saol bacım, ellerine sağlık, dinleriz tabi;)