23 Şubat 2010 Salı

gün, dün-gündür! :)

29 Haziran 2009 tarihli yazımda, CSI:NY bittiği için ne kadar üzüldüğümü yazmıştım, bu yazımda ise dün, nihayet dizinin yeni sezonunun başladığını yazabiliyorum... :) bu şarkıyı özlemişim :)
hımm, hatta CHUCK bile başladı! artık daha karizmatik bir ajan karateri izleyeceğiz yeni sezon Chuck'ta. bu şarkıyı da burdan buyrunuz...


bu iki dizim de aynı gün CNBC-E'de...artık Pazartesi akşamları saat 20-22 arası doluyum. kolay kolay randevu almayacak ve vermeyeceğim, telefonlarımın hepsi bu saatler arası "ulaşılamaz" :)
ona göre...

diğer CSI'lar da neymiş, NY olanını polisiye sevenlere ilk olarak tavsiye ediyorum....
bu arada closer bitti, cold case ise devam ediyor hala, perşembe günleri...
polisiye günlerine son hız devam yani...
hobarey!

CSI:NY'un son sezonu, ekip üyelerinin olduğu barın taranmasıyla bitmişti. yeni sezonun ilk bölümünde bu olayı çözüyorlar ancak genel olarak ekip ruhen dağılmış. ekipten bir arkadaşları tekelerlekli sandalyede...

bakalım daha daha neler olacak?

şaşırdım notu: yeni sezon CSı:NY'nin tüm yeni bölümlerini sevgili sevgilim indirmişti aslında ancak ben inatla izlemiyorum, bi de diyorum ya " bakalım neler olacak?" falan...mazo muyum neyim yahu...açıp izlesem ya...

cık yok olmaz...
yoksa "ekşın"ı nerde kaldı bu işin, değil mi? ;)

4 yorum:

Umudum dedi ki...

iyi seyirler tatlım..Bu arada Mentalist'i de tavsiye ederim şiddetle..

Öptüm kocaman.

nilo dedi ki...

Arada yakaladıkça CSI-NY izliyorum ama normalde CSI-Miami ve CSI-Lasvegas hayranıyız şekerim biz ;) Hepisi birbirinden güzel ama:D

JuVeNiL dedi ki...

Csi Ny seven az, ben de Ny'cuyum:9 Aryıca Teenage Wasteland 'ı çok severim, pazartesi duyunca çok sevindim.. Aynı randevu olayı bende de mevcut, bir bu diziyi nedense indirip seyretmiyorum..Sebebi vardır herhalde:D İnsan kendi gibi hissettiği birini bulunca çok seviniyor!:)

biberli dedi ki...

evet evet, o zaman Juve'cim, beni en iyi anlayanlar listesinde birinciliği paylaşıyorsun eşimle :))
bu akşam CSI günü, unutma...öperim :)