9 Şubat 2010 Salı

günler günlerin ardından...

diye bir şarkı geldi aklıma, buradan buyrun...

epeydir yazmıyorum, 15 gün olmuş...
o ara neler oldu peki?

* kar yağdı, iki kere dolu dolu...hava dondurucu soğuktu ve karın muhteşem görüntüsü bazı canlılar için ne yazık ki yeterli olmadı, onlar adına çok üzgünüm ve bizim gibi sıcak bir evi olanlar adına da şükrediyorum...

burası karlar altında Koşuyolu Validebağ Öğretmenler Hastanesi bahçesi....ne kadar güzel değil mi?


* bugün luna'nın doğumgünü...evet o luna bu luna, foto dahisi luna...


tüm kafadarlar bir olup, yedik içtik güldük. böyle kutladık yani...dileklerinin gerçek olacağı bir yaş diliyorum güzel gözlüme...



aşağıdaki ışıl ışıl bardakları çok beğendim luna'm...



* saçlarım çok uzadı, şekilsizleşti. ne yapacağımı bilemiyorum derken kıvırcık yapmaya karar vermiştim. ama perma saçlarımı mahvedeceği için vazgeçmek zorunda kaldım...çok mutsuz oldum...istediğim kıvırcık da öyle az değil yani, böylesi:yuvarlak yüz zor bi yüz şekli bence...saçımın boyunu değiştirmek istemiyorum ama bi yandan da "kökü bende" nasılsa psikolojisine girip, gözlerimi kapayıp kestirmek istiyorum. iki uç yani...e akrep burcuyum ya ondandır.. :)


hala kararsızım... :(

* artık resmi olarak ben bir İngilizce Öğretmeniyim! ilk öğrencilerimle derse başladık...hepsi çakı gibiler ve ÜDS'ye hazırlanıyorlar :) durum ciddi anlayacağınız, hem benim hem de onlar için...ama çok zevk alıyorum ders hazırlarken ve anlatırken...artık birileri birilerine bir yerlerde "örtmenim, örtmenimm!" diye seslense, dönüp bakarım yani, o derece "örtmenim" artık yani :))

bu da İngilizce ile ilgili blogum, hani reklama girmesin ama ilerleyen zamanlarda bu blogda kısa ders anlatımları da yapma niyetim var onun için söylüyorum, kısmet artık bakıcaz...

http://ingilizcekonusabiliyorum.blogspot.com/

pek fazla bir şey olmamış gibi dursa da günler su gibi gelip geçiyor işte...Tanrı'ya şükür, bir öncekinin aynısı değil bu aralar günlerim, bu yüzden mutluyum...maşallah! maşallah!

:)


kıvırcık saç fotosu burdan

Hiç yorum yok: