31 Mart 2010 Çarşamba

meyil adresim



yeni Feridun Düzağaç albümü çıktı yakınlarda...

FD'cime nasıl düşkün olduğumu en iyi sevgilim bilir...hayatımın bi dönemi vardır ki, sadece Feridun Düzağaç dinlemişimdir obsesifler gibi...konser programlarını da takip etmişimdir web sayfalarından, sevgilimin başının etini yemişimdir "nolluurrr bulalım bi konserini de gidelim" diye. (sanki bulsk gitmeyecekmişiz gibi:) nihayetinde gitmişimdir de konserine, yine olsa yine koşa koşa giderim...çok severim ben FD'yi anlamışsınızdır :))

bi de FD'ye bakarım sevgilimi görürüm ben, o açıdan da özeldir... ;)

yeni albüm ismi, FD 7: Meyil adresim sensin :)

albüm çok şugar...her zamanki gibi....
şarkılar çok sahici bence, ben genelde böyle tanımlarım zaten FD'nin şarkılarını...
sahici ama ve çok şiddetli (müzik açısından değil, sözleri ve hissettirdikleri açısından) ... dinlerken ağladığımı bilirim ben..kalbim sarsılır yani..daha nasıl ifade edeyim bilemedim...

herkes aşk şarkısı yapar, yalnızlık şarkısı yapar, terkedilme şarkısı yapar, herkes mutluluk şarkısı yapar ama FD duygularının ona (ve aslında herkese) yaşattıklarını saklamaz, rezil bi halde hissediyorsa, rezilliği anlarsınız şarkısından...herkes gibi allayıp pullamaz işte..gerçektir demiştim değil mi? :)

ben en çok sensiz, devrik, rüya şarkılarını sevdim ama bu diğer şarkılarını sevmedim anlamına gelmiyor, tikkat...

o zaman şimdi ben susayım da FD'cim konuşsun notalarında, her şarkı ismine tıklayınız:

Sensiz (elektro gitar oldu mu bi şarkının içinde ayrıca tadına doyum olmuyor...seviyorum...)










not: bu adamın şarkılarını çok sevdiğimi söylemiş miydim?? :))

iyi dinlemeler...

1 yorum:

Umudum dedi ki...

sensiz'i dinliyorum senle :))
ehe..