14 Nisan 2010 Çarşamba

döne döne...

önce bu şarkıyı dinlemeye başlayın bakalım...

bu aralar dövme konusuna ben de sevgilim de yine takmış vaziyetteyiz.

bi dövme daha yaptırasım var...henüz karar vermedim ne olabileceğine, kafam da bir şeyler var ama zamanı da var, biliyorum. her istenilen şey hemen olmaz tabi...farkındayım...

ama aklımda hep bir dairesel bir sembol, yine yine...

telefonla konuşurken ya da bir şey düşünürken vs. önümde kağıt varsa farkındayım ki hep dairesel hareketler çiziyorum. yani spiral gibi ya da daire gibi...köşeli şeyleri hiç sevmiyorum, çok sert geliyor ve huzursuz ediyor...bu yazdığımdan dahi psikolojik açıklaması çok rahat yapılabilir aslında ama yabancı bir kaynakta sembollerin psikolojik sebeplerine ilişkin bir yazı buldum, o kaynağa göre:

spiral: daire ise bağlantılı ve ilahi tarafa kendini yakın hissetmeyi (Tanrıça), ana rahmini, doğurganlığı, devamlı değişimi ve evrenin gelişimini simgeliyormuş. (doğanın döngüsü vb. doğada da çok varolan bir şekil olarak görülürmüş (yılan, deniz kabukları, parmank izi vb.)

çifte spiral: dünyanın merkezine ya da mistik kadere bağlılığı simgelermiş. çürüme ya da yenilenme, ölüm ve yaşam, ruhsal ve fiziksel, kozmik değişiklikler, hemen göbeğinden ters tarafa açılan ve birbirine bağlı iki spiralle ifade edilirmiş. aynı zamanda Yin Yang'ın anlamını andırırmış.evet ama doğru, ben bu yukarıda yazanların hepsini önemserim, her bir konuyla ilgili mutlaka kendimce bir araştırma içinde girmişimdir -ve hala da araştırıyorum işte :)-

ama daha derin çözümlemelerini bilemiyorum şimdilik, sadece teorilerim var, üzerine biraz daha düşünmem ve kendimi eşelemem gerek...

bi de belliymiş işte, benim bir dövmem Yin Yang zaten, diğeri bir spiral sembol, diğer ikisi ise benim sevidiğim iki karakter...harbiden boş değil yani bazı sembolleri-tarzları-şekilleri vs. neden tercih ettiğimiz.

neyse, bakalım yeni dövmemin ne olacağına ne zaman tam karar vereceğim. uzakta görüyorum ama net seçemiyorum ;))

kısmet...

merak edenlere: http://www.crossroad.to/

Hiç yorum yok: