20 Nisan 2010 Salı

eyjafjallajökull şaşkınlığı devam ediyor


aslında bir gün içinde iki yazı birden girmek adetimden değildir, sevmem ama bunu yazmam gerekiyordu.
hani dün bi yazı yazmıştım ya "adını söyleyemediğim şeyden korkmam..."başlıklı, hıh işte buna benzer duygularını paylaşmış, en sevdiğim bloglardan biri olan Malın Gözü'nde RECTOA.

mesela bi bölümcük :):

"....Bi de bu ibişe gel. Daha yazılışını öğrenmek için iki, üç site dolaşman gerekiyor, isimini duyduğunda korkmuyorsun. "Kimmiş lan o?" diyorsun. Öyle bir umursamazlıklar falan.
...." yazının başını, sonunu, kısaca hepsini okumak isterseniz buradan buyrun...ayrıca çok eğlenceli bi blogdur Malıngözü, takılın, tavsiye ederim.
(bende gerçekten bir referans kütüphanecisi sendromu var ya, napim..)

ama Luna'nın dün yazıma yazdığı yorum gibi, "kimmiş lan o?" diye iplemeyip, korkmadığımız şey bir yanardağğğ..ve yine rectoa'nın yazsısında dediği gibi;
"adını bile bilmediğin şeyler, bir gün gelir koca bir kıtayı öper"...

ağzına sağlık sevgili Rec... :)

not: havaalanları hala kapalı olduğu gibi, bi de bugün yeni bi kül tabakası basacakmış avrupa ve ingiltere civarını...len! bütün dünyamı bana karşı ne! 14 gün kaldı, bu kül tabakası geçti geçti, geçmedi, yürüyerek gidicem!!!! (öle atıp tutuyorum işte:))

3 yorum:

rectoa dedi ki...

aman efendim onore olmuşum da haberim yok. çok teşekkürler övgülerin için :)

kimse söyleyemiyor ya, adı "İzlanda'daki yanardağ" diye geçiyor hep. bi araştırmacı gazeteci de çıkıp şunun telafuzunu öğrenemedi, öğretemedi. yoksa külmüş, volkanmış, merak eden yok.

biberli dedi ki...

evet evet ama TRT'den bekliyorum ben böle bi çalışmayı şahsen bizzat kendim ben.. :)

Stardust dedi ki...

canım ciperim
ben çok kuvvetli üfürdüm gitti bulutlar küller. merak etme sen