19 Nisan 2010 Pazartesi

ismini söyleyemediğim şeyden korkmam ...

..... dememek gerek... şahsen ben az içime kaçtım!

günümü yedi bu izlanda'nın acaip isimli yanardağı...!!!

sorun söliim hangi ülkeye giden uçak kalkmış hangisi kalkamamış, iptal olmuş ...yurtiçi-yurtdışı tüm havayol şirketleri ve gazetelerini izlemedeyim aynı anda...önümüzdeki 15 gün bu böyle...
stres yapıp yapıp bloga yazıcam, çekeceksiniz artık napimm...???

yani bendeki şans zaten doğumumdan itibaren hep bi mizah konusu...
tevekkül diyorum...

ama 15 güne kadar uçaklar hala kalkamazsa, luna söz verdi, mancınık vasıtasıyla gönderecek bizi gideceğimiz memlekete...umarım işimiz mancınık luna'ya kalmaz :)))

barış manço'nun en sevdiğim şarkılarındandır bu şarkı...
ne alakası var demeyin, dinleyin, illa bi alaka kurarsınız sözleriyle... :)

http://www.youtube.com/watch?v=GCCXZYgmxw0

:)

5 yorum:

lunawar dedi ki...

ismini söyleyemediğin şey bir yanardağ kuzucum.. korkman lazım:)
ben ve mancınık istediğiniz zaman tam arkanızda (!) olacağız:)

Luna dedi ki...

Luna Lunaa....

Ben de Luna'yım, Merhaba! :)

CELTA için araştırma yaparken denk geldim bloguna, çok şeker bir blogmuş.

Sevgiler.

Luna.

biberli dedi ki...

ilk Luna, rezervasyon yapıyoruz mu mancınık için acaba? kalmayalım yarı yolda??

ikinci Luna, hoşgeldin...CELTA ile ilgili nacizane ne biliyorsam yazdım ve yazacağım, inşallah faydası olur..yine beklerim :)

Luna dedi ki...

2. Luna çok teşekkür ediyor :)

lunawar dedi ki...

birinci Luna diyor ki; mancınıklar feda olsun sana:)