5 Nisan 2010 Pazartesi

seviyor musun? bi daha söyle! :)


bu haftasonunu "arkadaş haftasonusu" ilan ediyorum :)
cumartesi ve pazar yoğun bir sevgi selinin içinde ıslandım, parmaklarım buruş buruş oluncaya kadar da çıkmadım o sudan :) çok mutlu oldum...
cumartesi umud'la sürpriz bi gezinti günü geçirdik (yetmedi o ayrııı:)...berin fal baktı bize, hııjım çok güzel şeyler söyledi :) çıkar di mi umud o güzel şeyler??
pazar iki pırlanta kuzenim geldi evimize...arzu ve sinan...nasıl da seviyorum onları ben...kuzen değil arkadaşlarım aslında...akrabadan çok öte...
sonra da mecburi hizmetini ardahan'da yapmak için yanıbaşımdan göç etmiş, ama kısa bir fransa gezisinden dönen doktorum, gökçe'm geldi evimize...geç saatlere kadar konuştuk...saatler bize karşı sanki, laf bitmiyor ama saatler bitiyor...haksızlık bu...
nasıl özlemişim onunla konuşmayı, hem de nasıl...
gökçe'm çok seviyorum seni, biliyorsun....bak buraya da yazıyorum; acaip özlüyorum seni...
:)
öyle işte...bak hislendim ben....
e seviyor ve seviliyorum, ben ağlarım böyle sevgi sahnelerinde, napiim...

1 yorum:

Umudum dedi ki...

bende seniiii sefgilimm...

kıroyum ama seviyom:)